2011. máj 01.

Péntek illetve szombat.

írta: Norva
Péntek illetve szombat.

Nah üdvözletem ismét.
Pénteki napon nem mentem be iskolába,mert Pestre mentem ballagásra.. Na ez is jól kezdődött. Anyámékkal a Déli pályaudvarra akartunk eljutni,tudjuk is hova mire kell felszállni,erre anyám miatt nem a rossz metróra sikerült felszállnunk és Újpest központ felé mennünk? Aztán az ellenőr jófej volt és mondta,hogy használhatjuk még a jegyet,mondjuk azt,hogy rossz helyen csíptettünk. Na mondom oké. Nem nagyon volt kedvem másfél órát gyalogolni. Aztán lemegy a ballagás,a vendégség meg minden.. na a hazafele út volt full komoly.
Anyám elkezdett hepajkodni én meg belevertem a faszom és különváltunk ő visszament vendégségbe húgom meg én kettészakadtunk de aztán összefutottunk és megtaláltuk a megállót a metróét.. Felszállunk minden okés erre a második metróról rossz helyen szálltunk le
Újpest központnál Újpest városkapu helyett így már kb esélytelen volt hogy elérjük a vonatot,egyébként is volt rá 3 percünk.Aztán jön a legjobb mivel ugyebár a jegyet visszafelé nem lehet használni én mondtam húgomnak,hogy NEm veszünk új jegyet gyalogolunk két járókelő azt se tudta hol van egy néni elmotyogott valamit de aztán gyalogoltam egyenesen tovább tovább tovább látok egy hapit megkérdezi húgom hogy merre kell továbbmenni és csodák csodájára 300 méterre voltunk a városkaputól, megláttuk a metro megállóhelységet húgom kijelenti 20:09 kor jön vonat ami kiderült,hogy pestre megy.így vártunk a 20:38 asra
ami fullig teli volt és egy vagon volt.Röviden szólva ennyi.Nagyjából alig vártam,hogy hazaérjek és elhatároztam velük többet nem megyek Pestre.. :D

Ezt követte egy király szombati nap,amire mindenki várt már,úgy hívják,hogy kacsanyitóóó! Most nem írnám le a készületeket, meg egyebeket,mert senkit sem érdekel. Vágjunk is rögtön bele a közepébe. Elmentünk a 18.46 os busszal Dorogra,hogy idejében odaérjünk,nehogy aztán véletlenül se férjünk be. Odaérkezünk a Szent Helyre,sajnos nekünk csak piros karszalag jutott(kizárólag 18 év felett lehet piát kikérni),de igazából nem volt gáz,mert volt,hogy kiadták a piát,volt,hogy 18 éves ismerőst kértük meg,hogy hozzon. Egyik ismerősünkért visszakellett menni az állomásra,aki balszerencsét hozott nekünk: Sikerült eltévednünk beszélgetés közben..xDD Na nem gáz. Én már az első koncerten kipogóztam magam osztálytársakkal is. Vicces volt,hogy a legkisebbre jöttek rá 4 en és még így is néha kevésnek éreztem őket. :D De azért jól elvoltunk(SZEXUÁLIS ZAKLATÁS....PANDA). Hátramegyünk a kis térhez,ott beszélgetünk meg elvagyunk,már úgy egy üveg kacsafröccs után megadta a hangulatot. De még ezen kívül megittunk egy hárommal.. :D Elég sok ismerőssel találkoztam,köztük olyanokkal is,akik Dobóba járnak és olvassák ezt a szart. :D Egy valakit viszont hiányoltam onnan,de már nem nagyon érdekel. A második koncerten is nagyokat pogóztunk,osztálytársakkal torokból üvöltöttük a zenéket,meg felmásztam a korláthoz rázni a fejemet,de elég durván,úgy,hogy a nyakam most is fáj. xD Meg egyszer fejbe is rúgtak pogózás közben,de nem nagyon zavartattam magam,nem is érdekelt igazából. Jó volt a tömeg közepén nyestelődni és orrba szájba lökni a sok, éppen oda érkező majmot. Valaki visszakézből kapta, valaki csak egy löketet kapott a további jó szórakozáshoz. A koncertek lementek,volt nagyjából úgy 8 pogózásom,de aztán 11 től ott ültünk 3 órán keresztül és beszélgettünk,mert az utolsó vonatot már lekéstük ugyebár és busz se jön Jászfalu fele. Nem baj, mi még azért elmentünk fél 2 fele egy másik "kocsmába", ahonnan kibasztak minket,majd a non stopba,ott bevásároltunk egy kicsit, végül az állomásra és onnan fel a vonatra.A vonaton mikor szálltunk le,ott volt egy idős ember és visszakellett idézni a régi szép emlékeket. Először rányomtam a sapkát a fejére,akkor körbe nézett,hogy most mi a fasz van mikor meg szálltam le akkor ilyen aranyosan rácsaptam.. xDD Jót röhögtünk hazafele menet Marcival. Leírhatatlanul jó parti volt,mégtöbb ilyenre szükség van,főleg azokra a napokra,mikor rájön az emberre az ihatnék és az,hogy na most "feledésbe öltöm bánatom."

Szólj hozzá