2011. feb 08.

Hétfői kampány nap..

írta: Norva
Hétfői kampány nap..

..Fárasztó volt de vicces.
Kezdjük azzal,hogy egész jól keltem fel ahhoz képest,hogy kb 11 ig fennt voltam. A buszon egyik főszervezőt sem láttam szal már elkezdtem gondolkodni,hogy most mi hogy lesz. Reggel volt szerencsém Vivihez és Enikőhöz is,mert 10 perccel később értek be a fogasra mint én. De együtt szálltunk fel a helyi járatra,ahol azt hittem jegyet kell majd vennem,DEEE KAPTAM bérletet!!! Beszólok:
-ENNYIII ENNNYII
Enikőék meg röhögnek,és elmeséltem nekik a péntektől vasárnapig lévő életemet,időszakomat..
Beértünk futkosás volt jobbra,balra mindenkinek lapokat kellett osztogatni meg cukorkákat.(összesen 19 osztály,630 diák). Nagyon flash volt,hogy 4 en csináltuk meg kb 20 perc alatt.
Kezdett jönni a tömeg,a kaják meg folyamatosan készültek,na meg persze fogytak is. Jött a VIVA TV stájba..interjúvoltak sok embert köztük engem is ami így nézett ki:
Olyan interjúkt adtam,hogy így nézett ki:
*felvéétel*
-Na itt áll mellettem Norbert Márton a Dobó Katalin gimnázium tanulója. Peti mit gondolsz hogy alakult eddig a kampányotok?
*röhögés*
-Hát szerintem eddig minden sínen van,elégedett vagyok az osztály eddigi teljesítményével.
-Ha megnyeritek a kampányt,mit ígérsz,mit fogtok tenni?
-Hát több bajnokságot rendezünk mint például a csocsó bajnokság,foci kupák,videóvetítés,PS2 stb..
(háttérből)
-Ájj ájj ájj ájj leáll. Nos a PS 2 az egy reklámozás és ilyet nem szabad megosztani felvétel közben. Vegyük újra
-Ja jó rendben elnézést.
-(Zola) Az a baj,hogy ugyanezt ugyanígy nem fogjuk tudni felvenni.:(
*Felvétel*
-Na itt áll mellettem Norbert Márton,a Dobó Katalin gimnázium egyik tanulója. Melyiket szoktad használni?
-Inkább a Norbi.
-Rendben van Norbikám. Mit gondolsz milyen eddig a kampányotok?
-Hát véleményem szerint minden sínen van,minden jól alakul,elégedett vagyok mindennel és mindenkivel.
-Mit ígértek,ha megnyeritek a kampányt?
-Bort,Búzát,kenyeret,békességet, vadat s halat s mi jó falat.
*röhögés*
-És a tanárok mit kapnak a tömlőcön kívül?
-Hát akasztófát ígérhetek nekik.
-Jajj de most komolyaan.
-Hát valahogy így gondolom,bár nem tudom,nem tudok semmit.
-Milyen számot szeretnél küldeni?
-Cascadától a Pyromania című számot.
-Kinek szeretnéd?
-Hát első sorban a barátaimnak,Huannak,Cs-nek, Gerinek és a 10/B nek.
A második felvétel valószínüleg ki lesz vágva. Hogy miért abból sztem mindenki letudja vonni a következtetést..:D
Szóval ennyi..xD Aztán cukorkákkal szórakoztam,miután Csabi ninjásat játszott ami úgy nézett ki,hogy egy diszkógömb formájú vmi teli volt töltve cukorral,kettő ilyen is volt, egyikből Marci több csapással kiütötte a cukrokat,de nem az összeset.. Ami a gömbőcben maradt,szétosztottam.A Viva interjúvolta is. Én ezt a
MAJD Csabi jött szamuRAJkodni,felkészült,felemelte a kardot, Bence feldobta a gömböt, Csabi suhintott de akkorát,hogy a cukrok kihullottak belőle(az összes) és volt olyan ami darabokra tört..xDDDD Én meg fogtam,összeszedegettem és elkezdtem versenyezni önmagammal: Hány cukrot tudok betömni a képembe?
Összesen 30 at sikerült,de a 30 nál már majd beszartam. xD Aztán még felhívtak a színpadra,mert kellett ember a forgatáshoz. Gyors kitaláltam: Az összes cukrot kézbe... XD Aztán majd visszateszem később.. Hát kissé undorító és gusztustalan volt,de azért jó volt.
Majd hazafele jöttem,összefutok Vitya apjával:
-Heló viktor otthon van??
-NINCS vizipipázás.
-Jaj nem dehogy,kondizni megyünk.
-Szerintem kisfejősnél van.
-Oké köszi.
Átmegyek Danihoz és ott vizipipáznak. Mondom akkor csapódok énis. Feljön Dani mamája erre én odaköszönök:
-Csókolom, mi a HELYZET magával??
Daniék röhögnek,beszélgetünk tovább jön haza Dani faterja elmesélik neki is erre:
-Legközelebb majd köszönj neki úgy,hogy szevasz bazdmeg XDD
Mellesleg Norbi: Mit osztogatsz meg mindent facebookon?KI A FASZT ÉRDEKEL,hogy NEKED VAN BARÁTNŐD??
Röhögtünk végig..xDD
Jónap volt.. Mégtöbb ilyet.

Szólj hozzá