2011. feb 06.

Vasárnap egy csajszival.

írta: Norva
Vasárnap egy csajszival.

Szombat este úgy volt találkozunk,de nem jött össze,mert bezárták a saját szobájába és összebalhézott a szülőkkel. Szóval lementem Daniékhoz,vizipipáztunk pálinkával! Jó erős volt és ütős,de az a jóóó.:)
Többiek éjfélkor már feküdtek le,én meg nem bírtam vna még aludni,szal hazajöttem és reménykedtem benne,hogy az ajtó nyitva van(facebook idézet: Brigi èbren vagy még nyisd ji a ajtot). Mákomra ébren volt mert Barca meccset nézett,kinyitotta az ajtót.. Aztán megfogtam a telefont és 2 órát beszélgettem Esztivel KINNT az utcán,úgy,hogy fél falut körbegyalogoltam,ezalatt 2x szakadt meg a vonal. :DDD Aztán 2 órás beszélgetés után bejöttem,lepattantam a gép elé és beszélgettem ott tovább. Majd megbeszéltük Esztivel,hogy ha ma nem jött össze,akkor majd másnap délután.. El is jött ez a vasárnapi nap. Természetesen megbeszéltük,hog ő feljön facebookra 11 kor. De nem tette meg mert aludt x) kisaranyos. 10 kor felkeltem,de az ágyban maradtam még,természetesen Máté jött Windows 7 ért,szóval kikellett kelnem. :) Kiírtam neki azt a szart,aztán elkezdtem készülődni,majd Vörösvárra érvén sehol senkit sem látok. Elindulok egy idő után és látom,hogy a csaj várt engem,csak a másik buszmegben. x) Elkezdtünk beszélgetni,hülyéskedni,körbesétáltuk fél Vörösvárt,közben a sok búza tolta a hülyeségét Eszti üzenőfalára(facebook) Elküldtük őket melegebb éghajlatra.:) Igazából féltékenykedések mentek jobbra balra,kissé a faszunk már teli volt,de aztán beültünk egy cukrászdába,és beszélgettünk meg átmelegedtünk. Későbbiekben meg kiparodizáltam 1-2 emberkét onnan(pl öreg nénik). Esztin jó volt látni,hogy nevet és mosolyog. Majd későbbiekben anyja hívta h vendégek vannak és jó lenne hazamenni,bár Esztit már úgy felhúzták idegileg,hogy hazaakart menni kiosztani az embereket. :D Szóval ezzel záródott a tali. Jó volt én jól éreztem magam.:)

Szólj hozzá