2011. jan 26.

Utóbbi 2 nap. Blog változások.

írta: Norva
Utóbbi 2 nap. Blog változások.

Mint írtam a blogban változások fognak életbe lépni. A változások egy része már megtörtént. Például adtam egy új szavazási sémát a blognak,a csillagozásnak sok értelme nem volt(szarul is nézett ki), mert az emberek vagy 1 csillaggal vagy 5-tel szavaznak. Így bőven elég a youtubehoz hasonló "felfelé" illetve "lefelé" mutató kéz. Újdonság még az,hogy lefordítottam pár dolgot a blogban. Nem azért,mert biztos mindenkinek szar az angol tudása,hanem ha már magyarok vagyunk,akkor legyen magyaros a dolog.A blog külalakjára is feldobtam egy új stílust mint láthatjátok. És még pakolok majd pár újdonságot,ha lesz plusz szabadidőm. Remélem tetszeni fog az olvasóknak.

Na akkor beszéljünk egy kicsit a tegnapi napról. Mivel ezekkel az új cuccokkal foglalkoztam,ezért tegnap egyébként se nagyon volt időm meg kedvem se bejegyzést írni.(Pedig megígértem napról napra írok,ezért bepótolom most.) A reggeli buszozáshoz természetesen már hozzászoktam,a felkelés meg kissé nehézkésen ment, de tudtam,hogy mi vár ránk a keddi napon: Ismét idétlenkedés. Krisztián csinált egy nagy ökörséget. Az lényegtelen mit a hatás a lényeg: A két tesit még valahogy túlvészelte,bár amikor gyűrűzés volt,hát leszédült a gyűrűről mint a pulykába szart miki egér. Mellesleg a focizás is enyhén bizar volt: Sokszor nem a labdát kergette,hanem találkozott a vászonfallal. Aztán matek órára elment,és még akkor jól is volt,de miután visszajött matekról... Hát nem tudom először csak nekidőlt a táblának,majd minden kérdésre nemtudommal felelt,végül nagyon szarul nézett ki és felültettük a székre. Oszttársam csak egy ujjal meglökte erre a srác: Bedől a székek közé és mint egy alkoholista,fekszik ott tovább. Megijedtünk és kivittük őt az osztályteremből. Elláttuk vízzel,cukorral stb-vel,majd 10 percnyi késéssel az óráról,jött az igazgató helyettes és még előtte ott volt 2 tanár, ellátták a Krisztiánt. Kémián az összefoglalás helyett a tanárnő a környezetvédelemről beszélt(Nemzetközi Kémia nap vagy miarák) egyik csaj kajált erre ő mosolyogva nézve rászól: Jóétvágyat. Biztos féltékeny volt a csajra. A magyar óránk meg természetesen elmaradt,mert jött a csodálatos hangverseny, ami CSODÁLATOSAN SZAR VOLT!!! Bár mi megoldottuk,hogy nekünk jó legyen,mert elökörködtünk ott hátul. Csak az volt a szar,hogy hangfal mellett voltunk ráadásul és nyikorogtak a pánsíppal meg minden szarral. Hatás szünet alatt egyik oszttársam böffentett egy szép nagyot,de akkorát,hogy 20 méteres távban meglehetett hallani. Akik a közelben voltak ezen röhögtek. Haza fele menet nem volt sok érdekes dolog.

A mai nap:
Első óránk töri volt természetesen.. Mi előre tudtuk,hogy ma még lesz egy törink,mert hétfőn osztály főnökit tartottunk. Ez még csak bemelegítés volt a mai napot tekintve, punnyadtunk az órán. Fizika óra ugyanez. Ének órán szar Bánk Bánt néztünk, de én végig visítottam az egészet,mert hát kit érdekel a sok majom vonyítása. Biológia órán szokás szerint benyőgtem a hülyeségeimet,bár most kevesebbet,mint szoktam és gyengébbeket. ^^' Francia,infó no comment.
Majd jött a tökéletes történelem óra. Az óra elején már látszott,hogy a tanár úr ingerült. Nem tudni miért,de most az volt. Sokszor félrebeszélt mi meg röhögtünk. Majd kérdezett dolgokat,síri csend volt és nyomott egy beatbox ütemet. Áronnal rögtön tudtuk mi a szitu és röhögtünk. Bélát felszólítja aki bambult ki a fejéből,majd a hülyegyerek megszólal: SÜLTKRUMPLI!!!! Mondom gratulálok. Majd Áront lebaszta óra közepén és vágta a grimaszokat. Az osztály csöndben ül,csak mi 5 en nem bírjuk ki röhögés nélkül,inkább elfoglaljuk magunkat valamivel,csakazért,hogy ne röhögjünk. Vártuk már az óra végét,de olyan volt mintha a végtelenségig tartott volna. Majd kicsöngettek végre. Krisszel és Faragóval elhagytuk a sulit. Faragó látott egy érdekes embert egy kocsiban,és azon szakadtunk végig... Akkora volt,hogy sztem azt az embert feszítővassal nem szedik ki onnan,de akkor hogy ült be? Mellesleg nem akarok rasszista lenni,de nem magyar leszármazottságú volt. xDD Ahogy Faragó kifejezte magát: Gömbőc Kancigáány. Már az elképzelés is jó volt, és úgy röhögtem már,hogy fájt a hasam. Jön a busz,az ajtó nem akart kinyílni,Béla majdnem leszakította az ajtót. XD Felszállunk, majdnem kitörtem az ablaküveget,Krisz meg megfejelte azt. Mondom,hogy én akkor is leszállok,akármekkora tömeg van. Béla bevágja: Nyugi ha velem jössz,akkor simán leszállunk,nincs akadály. Nyílik az ajtó,Béla meg alrébb tankolt egy szegény csajt. Legyalogolunk buszvégre közben eszünkbe jutott, hogy még annó amikor jöttünk le ott feküdt egy csövi, és a pálinka melegen tartotta.Gergő beoltotta Bélát azzal,hogy:
-Mi ez a sufnyi táska?Hallod itt összevan varrva meg ott és mindjárt leszakad a hátadról. XDD
Majd tolom Gergőnek,hogy van egy videó.. Közbevágtak a beszélgetésembe valami betegségről volt szó. Erre én:
-Gergő akkor majd elküldöm e-mailben a betegséget jó?
Videó helyett természetesen.. Majd egy ilyen jól sikerült nap után a buszon lazulás volt.

Szólj hozzá