2011. jan 06.

Kombó Breakers a.k.a Csütörtök.

írta: Norva
Kombó Breakers a.k.a Csütörtök.

Mekkora nap... Mekkora KOMBÓK!!!
Felkeltem mint általában,összecuccoltam irány a suli. Elsőként érkeztem meg a buszmegállóba. Az osztály még nem volt megtöltve mikor megérkeztünk. De aztán apránként összegyűltek az emberek...
Egész tesi órát végig röhögtük. ÚJ TALAJTORNÁT ÉS TORNÁT TALÁLTUNK KI!!!!(Hála L.Tominak meg nekem xD).
Magyar óra nagyjából abból állt,hogy tanár feladott nekünk rakás feladatot,hogy csináljuk meg, közben ő megnézi újra a mi dolgozatainkat.
Angol óra Áronnal?(" Hallod kövi óra nagy lesz Sz.Zs-vel. lefog megint minket oltani xD) Tanár: Ne vihogjatok már ott hátul idétlenül. -Rendben van xD
Kémián többször is belettünk oltva és többen is. Én azért,mert megjegyeztem,hogy ha a benzol rákos,akkor hogy csinálnak belőle gyógyszert. Gergő azért,mert lenyelt egy hajszálat. :- Te miért nem írod a vázlatot? Készvagy? - Még nem. -Akkor írjad.
-Írom,csak lenyeltem egy hajszálat. - *röhögés* -TE már edzett vagy nem? Sok paprikát ettél már*grimasz és röhögés* Mindenki szakadt a röhögéstől.
Norbi jön... Mindenki jegyzetel. Olvasok olvasok egyszercsak valami nem tetszik a szememnek. "A BENZOL RÁKKELTŐ"
fél oldallal lejjebb: A benzol felhasználása: GYÓGYSZERKÉNT! Kéremszépen ha gyógyszerként is felhasználják,akkor nem leszek rákos? ->>> "Kérlekszépen a szerves kémia pont arról szól,hogy új anyagok keletkeznek. Most akkor a Hidrogén robbanóelegyet alkot,akkor a víz is robbanó elegyet fog alkotni,mert van benne hidrogén? De látom nagyon tisztában vagy vele. Tudod mi az a papír? Ha azt elégetik mi lesz belőle? Korom,nem? És az ugyanaz mint a papír?Hát nem. Erről van itt szó"
Mindenki röhög de én még felteszem a kérdést: És akkor nem leszek rákos a gyógyszertől? " Hát hogy lehetnél már rákos most magyaráztam el,hogy a szerves kémiában új anyagok keletkeznek" "Mi?Ja jóó..." Aztán jegyzetelünk tovább,ameddig a többiek dogát írnak(akiknek kell). Kémia óra után Krisz iszik,valaki megkérdi a háttérből: Vivi,te ma alszol délután? Krisz kiköpi az egész piát,röhögünk megint egy sort. Felszállunk helyi járatra, Faragó felhívta az osztályfőnököt,hogy mi van vele(mert eltört a bokája,aztán tegnap a felesége bejött hozzánk,hogy Ő a tanár úr felesége éshogy a Babet volt egyedül az aki érdelődött utánna,most rábaszott). A tanár úr lelkesen elkezdte mesélni,hogy már felkötötték neki a járógipszét. Tomi megkérdi: És akkor jön holnap már suliba? Tanár úr: Áhááháháháháháhhh még nem. Tomi: Hála Istennek.. xDDDD Mindenki röhög,szakad a röhögéstől. Aztán elköszönünk tőle ő is tőlünk,de a telefont még nem nyomta ki. Erre Gergő: Olyan hangja volt,mint aki bevan baszva. Na itt szakadt el a húr mi már nem bírtuk idegekkel,persze ekkor már a Tomi kinyomta a telefont,csak pont hallotta szerintem még ezt is. xDDDD Aztán Bélával ülünk a Volán buszon,Béla iszik,a busz fékez és neki a háttámasznak az üveget, Béla kiköpte a piát és jót röhögtünk ismét. Tehát a mai napi failok megvoltak, bár az egész hét jó volt ilyen szempontból. Hétfőn unaloműzés: Facebook,és képek illetve megjegyzések. Kedd: Kémia oltások,tesi ökörködés.. Tehát jól kezdődött az Új Év.

Szólj hozzá