2010. dec 28.

December 27.

írta: Norva
December 27.

Na csőőőő.
Mi a helyzet veletek? Éppen egy éjszakai buli után itt ülök a gépnél és írom a bejegyzést a tegnapi napról. Egyik haverunknak, Matyinak születésnapja volt és elhatározták páran,hogy ezt meg kell ünnepelni.. Csak akkor jött a nagy kérdés,hogy hol?! Igazából erre a kérdésre percek elteltével már rájöttem,hogy mi a válasz: Ott,ahol a "béke pipát gyújtjuk".
Hogy miféle békepipáról beszélek? Röviden,tömören annyi,hogy hála egy csajnak néhány haverom ellenségesnek tekintette egymást és így nem voltak nagyon hajlandóak szóba állni egymással. Tehát megbeszéltük,hogy lemegyünk Danihoz és vizipipázgatás mellett szépen kibékítjük a srácokat, és minden olyan lesz mint rég,megbeszélünk mindent. És jött a nagy ötlet,hogy akkor ünnepeljük meg Daninál Matyi születésnapját. Hát oké eddig minden stim.
Dani reggel elment temetésre,ami azt jelentette,hogy délután 3 ig nem is jelent meg a gépnél. Az ő leírása szerint a temetés Dani féle megfogalmazással:
"Fúj hallod gusztustalan volt,ott volt egy 92 éves nagymama nyitott koporsóval és mindenki ott csókolgatta őt, mellesleg a kezem a lábam lefagyott nem éreztem a lábujjaimat és amikor hazaértünk a forró húslevesemet vártam".
Erre reagáltam én azt,hogy majd a pipa felmelegít.:P Aztán tudtomra hozta,hogy majd este lesz a vizipipázás, csak ugyebár Ákos és Ricsi elmentek teaházba és 3/4 11 kor értek vissza. Még 8 óra előtt elmentünk CBA ba piát venni, Ákosnak vettünk gyerekpezsgőt xD "Süsü Party Drink" de a boltban is kb 20 percet töltöttünk el,hogy összeválogassuk mi kell. Felmentünk Máté pipájáért is,ott is volt 1-2 esemény meg Mátéval dumáltunk.Visszamentünk Danihoz,és MC Vic is jelen volt már. Beültünk a TV elé és elkezdtünk Xboxob Forma 1 2010 en játszani(legalább is a Dani). Aztán 3/4 11 kor Ákosék elkezdtek szopatni minket azzal a szöveggel,hogy a vonat lerobbant Piliscséven és hogy gyalogolnak a lovardától. Mondom ANYÁD :D Azt közben már ott voltak a ház előtt,bejöttek és megittun a Welcome Drinket ( Vodkanarancs ) nekem elég sokra sikeredett(Kössz Matyi-.-). Aztán meggyújtottuk a pipákat. Úgy bekészültem tőle,bár szerintem a többiek is.. Alkoholra vizipipázni a legnagyobb flash dolog a világon. :D Máté alkotott, kaptunk egy elfogadható Mátét :D Jókat röhögtünk rajta, főleg amikor nézett mint a bagoly és böfögött. Meg elbeszélgettünk mindenről,a haverságról, a szilveszterről közben 2 pipát szívtunk egyszerre,és fújtuk a köröket. Lazultunk,pöffeszkedtünk,ittunk,kajáltunk és jókat röhögtünk. Majd a Matyi 1 óra fele hazament(szarul volt szerintem) de legalább felköszöntöttük és ez a lényeg. A zene persze ettől függetlenül tovább dübörgött. Majd 2 óra fele kimentünk kicsit levegőzni,visszamentünk és 3 óra fele lefeküdtünk,mert majd 7 óra előtt felkéne kelni,hogy össze takarítsunk már ami van aztán mindenki haza. Én kinnt aludtam a kanapén,már amennyire tudtam mert esett szét a fejem :DD Aztán már már végre bealszok aztán arra kelek fel,hogy Máté benyit a Daniékhoz és kihozza a táskáját,majd befújja magát. Ezen felül a szomszédos szobából azt hallom,hogy vigyorognak mint a tejbetök.. Végül valahogy sikerült elaludnom. A csapat apraja-nagyja felkelt a megbeszélt időpontban(végül mindenki),összecuccoltunk azt jöttünk haza. Remélem szilveszterkor letolunk majd egy ennél keményebb partit is vagy legalább egy ehhez hasonlót. ;)

Szólj hozzá