2010. nov 12.

Hangverseny.

írta: Norva
Hangverseny.

Hát úgy az utóbbi 1 hétről valamit.
Igazából azért nem írok minden nap bejegyzéseket mostanában,mert nem történik semmi érdekes azon kívül,hogy a magyar tanár felad 2 érettségi tételt meg 2 verselemzést ezen kívül 65 kérdésre válaszolni kell és azt megtanulni péntekre meg egyéb őrültségek. Tehát a tanítási élet az megy,azon kívül mostanában csak a megszokott órai megjegyzések,hülyéskedések és röhögések, tanári grimaszok satöbbi. Matek tanárom felhívta a szüleimet, hogy nem nagyon aktivizálom magam matek órákon, ideje lenne most már összeszednem magam. Aztán Angol óra második fele elmaradt és a kémia óra is,mert hangverseny volt a suliban. Az utolsó 20 percet Sz.Zs nek köszönhetően végigröhögtem. Ő mondta a legjobban, hogy figyeljünk éshogy ne rubik kockázzak. Utolsó fél órában odanézek mit látok?Zsuzsinéni szundikál :))) Olyan aranyosan szunyókált,mint Petike Orosegyházán. Aztán a csávó az előadás elején mondta, h képzeljünk el a zene alá különböző képeket és eseményeket. Sz.Zs nél azt a képet láttam,hogy milyen volt a legutóbbi szalonna sütése..A melankólikus képet pedig úgy képzeltem el, hogy a kutyája megette a szalonnát amit sütött. Minden esetre az utolsó 20 perc az K.O volt, a többiek azon röhögtek, hogy egy könnycsepp végigfutott az arcomon és az orromon.. Meg az egész fejem könnyes volt. Aztán pénteki nap folyamán megírtuk a magyar dolgozatot. Megérte tanulni,mert egész jól sikerült. Eltelt a nap, aztán elmentem a könyvesboltba megvenni az angol gyakorlót.. Áronnak sajnos nem jutott, így hát neki nem vettem meg :-) Előtte persze a buszmegálló mellett van egy fa és azon lógott egy torna cucc. Tomiékkal "bepartiztuk" és magunkkal vittük. Lementünk a Matchba is ott találkoztunk a magyar tanárral akivel megosztottuk,hogy Áronnak nem jutott angol könyv,majd elmentünk a Csocsajba péksütit venni. Suliba visszafele menet kicsit meglángoltattuk a tesi cuccot. Amíg HUAN meg Tomi röpiztek, addig én kondiztam. Majd együtt mentünk haza is. Buszon folytattuk az "expedíciónkat" azaz a tornacucc égetését. Jó büdös lett a buszon,leszálltunk róla. Kigyalogoltunk a buszvégre és bementünk a WC-be. Ott "kivégeztük" a tesicuccot(Fatality) végén annyira kigyulladt,hogy lekellett húzni a WC-n, Tominak volt annyi ereje, hogy kivegye onnan. XDD Majd megvártam a buszomat és hazament mindenki. Jó végre itthon lenni,végre nem kell elütnöm tanulással az időmet,pihentethetem a hátamat és kialudhatom magamat!!:-)

Szólj hozzá