2010. okt 30.

Szkúúl bréék!!!

írta: Norva
Szkúúl bréék!!!

Avagy iskola szünet.
Mi is volt már a szünet első napjaiban?Íme.
Pénteken,még iskola időben magyar tanár 2 beírást osztott ki Áronnak és Krisztiánnak illetve Krisznek még egy 1 est is óra elején. Ez úgy történt hogy...
"Na akkor most felelés következik..Legyen az első felelő Magyar Anett.."
Ő lefelelt hármasra..
"A következő felelőnk pediig...*hatás szünet* Jajj várjunk még itt a másik oldalon is vannak emberek.. Nemes Krisztián."
"-Tanárnő én hiányoztam és még nem tudtam pótolni."
"-Mikor hiányoztál?"
"-Kedden.Hétfőn itt voltam és kedd első 2 órában is, csak rosszul lettem és hazaküldtek(a rosszullétet már leírtam előző bejegyzésemben,hogy miért is).
"-Őőm..Értem...*hatás szünet* Hát Krisztián ez a feleleted sajnos elégtelen."
XDD Ezt követte két beírás kiosztása is. Mert Áron és Krisz kiakarták provokálni azt, hogy a tanár leüvöltse őket,mert ő nem szereti ha valaki szipog. És egész órán ezzel szórakoztattak minket. Óra végén:
"Krisztián és Áron kérem az ellenörzőtöket ide az asztalra kitenni."
Aztán utolsó óra után rögtön mentünk szurkolni a röplabdásoknak. Mentünk nézni a jó csajokat. Aztán az én szurkolásom az úgy nézett ki,hogy amikor a csajok felsikoltottak akkor énis. Aztán mindenki röhögött egy sort, de mondhatnám úgy is h hülyének néztek. :DD
Hazafele menet majdnem kiestem a helyi járatból, mert a hátsó ajtó nyitva maradt én meg rajkodni akartam. Tehát hátra mentem és lógattam ki a fejem meg a lábam. Aztán egyszercsak azt vettem észre, hogy a busz fékez én meg repültem vna előre. Az volt a mákom, hogy kapaszkodtam, különben ezt a blogot már nem valószínű, hogy írnám maximum a síromból. Aztán mondom, hazaérek elhatároztam megyek Esztergomba partizni. Nem lett belőle semmi. Aztán ma meg voltam egy jót pogózni metál koncerten. Jók voltak a fellépők!!:) És a hangulat volt a legjobb. Olyan jót pogóztam. :DD Igaz gyomorszájba rúgott egy buzigyerek 1x meg szájba is basztak de visszaadtam a magam módján. Előtte persze odaadtam Marcinak a kabátomat és mondtam h fogja meg. Aztán nem akartak kiengedni. Jött a másik előadó. Ott is pogóztam egy kicsit, de az már keményebb volt valamivel. Főleg az a kopasz srác xD Az volt csak a gáz,hogy kevés ideig maradtunk. Nem baj ettől függetlenül JÓL KEZDŐDIK A SZÜNETEM :)))

Szólj hozzá