2010. okt 26.

AZ elmúlt 4 napból...

írta: Norva
AZ elmúlt 4 napból...

Péntektől írok pár sort. Igazából az elmúlt 4 napnak is csak egy részét fogom leírni..

Kezdjük ott,hogy pénteken igazából a suliban nem volt sokminden, elmaradt az utolsó 2 óra az ünnepség miatt.. Majd péntek este 9 órától nem volt netem, mert "elszakadt a netkábel". Hétfőig nem is volt netem,halálra untam magam ezidő alatt.. Tanultam tanultam és tanultam,csakhogy ne unatkozzak illetve játszottam 1-2 játékkal és megcsináltam új mixemet. Már csak az effektek hiányoznak :Đ Hétfői nap arról szólt, hogy Krisztián harmadnaposan jött be iskolába.. Mert ő a Zakiban piált szombaton. Igazából a gyerek kezébe bele volt vésve a barátnője neve is.. De erre csak testnevelés órán derült fény.. Előtte föcin és bioszon is mellettem ült, ami annyit jelentett, hogy egész órán röhögtem rajta. Ameddig F.Tomi barátunk, aki alig tudott valamit, felelt föciből... Ő addig elmesélte mi volt szombaton. És össze vissza böfögte az órát,szerencsére a tanár ezt nem hallotta de sajnos én igen. Elérkezett a tesi óra, a gyerek azt se tudta, hogy hol van tök szarul volt. Majdnem oda okádott az ugróasztalhoz. Zenés tesi óra volt ez a hétfői.. Volt zene, zenére futottunk, zenére játszottunk. Nagy volt a partihangulat. :D AZtán mikor hazaértem már volt netem. De sajnos nem tudtam kiélvezni. Tanulni kellett sokat. Aztán este valamennyit ideültem. Majd kezdődött a reggel. Megbeszéltünk Gergőékkel valamit, ami meg is történt. Krisz kipróbált egy fasza kis dolgot..igazából énis kipróbáltam, de én ki is vettem, mert majd én holnap fogom ezt elütni. A lényeg a következő... Megette,azt amit nem szabadott volna. És amint megnyalod vagy lenyeled azonnal megüt a hányinger és kurvaszarul leszel. És elokádod a beled. Vele is ez történt.. Eljött a tesi óra ideje. Én voltam az, aki végezte a bemelegíttetést. Aztán játékok voltak, de én inkább mentem a konditerembe, ahogy szoktam. Majd tesi óra után a hosszú szünetben azon akadt meg a szemem, hogy.
1.Ablak kinyit.
2.Krisztián kidugja a fejét.
3.Elokádja magát.
Végül az igazgatóhoz ment kikérőért azért,mert szarul volt :DDD Vagy is Krisztián a harmadik óra után már nem volt jelen. :DDD Most már közénk tartozol Krisztián. Az 5 legnagyobb arc közé.:
1.Gergő
2.F.Tomi
3.L.Tomi
4.R.Áron
5.Én.
Majd még volt pár óra,végül ki a buszmegbe. Gergőék rögtön kiszúrtak, hogy ott vagyok és röhögtünk egész úton. :DDD És most itthon vagyok, vakarom a pöcsöm, fáradtan ülök a gép előtt. Most kaptam a hírt Krisztől, hogy a Volánbusz ülését is szétokádta. :DD Ma még megyek WoW-ozni(tudom tudom h egy nagy szenny játék, de pont ezért poénos.. Haverokkal csak szórakozásból megyünk meg oltogatásból).

Szólj hozzá