2010. okt 15.

Végre hétvége!

írta: Norva
Végre hétvége!

Erre a hétre már kifulladtam,ideje,hogy jöjjön egy kiadós hétvége.
De előtte jellemezzük ezt a napot.
Hogy milyen is volt?Minden ott kezdődött,hogy beértünk iskolába MÁR fél 8 ra. Ez mekkora csoda,amióta busszal járok mindíg fél órával csöngetés előtt vagyok bent.
7:55 van. Éppen szólnak,hogy rajzra megkéne írni a Skanzenról látottakat. illetve hát egy házidolgozat szerűség. Mondom ANYÁD én meg se csináltam. Körmöltem egy oldalt 5 perc alatt. Még a faszom is belesült.
Nah mindegy a lényeg,hogy kész lett. Aztán következett egy fasza föci óra,végigaludtam az egészet. Na 3 egymást követő óra Berényivel,királyság mondhatom. 50 oldal magyar plusz még angol szódoga és egyebek. I enjoyed mondhatom. Infó laza volt és a francia is. Nah maradtam focizni srácokkal meg kondizni. Foci előtt "véletlenül" leszakadt a függöny..Foci után meg ameddig a többiek röplabdáztak addig mi Krisszel kondiztunk. Krisz lecsúszott a ferdepadról,ráesett majdnem a súlyzó és még egyéb dolgok is történtek ezidő alatt. Hazafele menet láttunk egy csövesnek hitt csávót a kerítés mögött. Amilyen pózban ott feküdt az FAIL volt,elkapott a röhögőgörcs. Majd egy csávó a pékségbe felé menet magyarázott valamit egy másik csávónak,annak meg kiugrott a szeme miközben beszélt. Krisszel szakadtunk a röhögéstől. Hazaértem,letettem a táskám és meghúzódott a mellizmom. =( De legalább hétvége van és kitudom magam pihenni:D

Szólj hozzá