2010. okt 05.

Első nap a buszon.

írta: Norva
Első nap a buszon.

Hát igen.. Ezt is megéltem,hogy iskolából busszal jöttem. De kezdjük az elején.
Még odamenet vonattal indultam el, és érkeztem be az iskolába. Dupla tesivel kezdtünk. Volt pár felmérés(fekvőből és törzsemelésből),majd én játék helyett további edzés programot kaptam,mert nekem nem volt kedvem labdát kergetni. -.-" A kémia óra volt még érdekes. Először kukkom nem volt a dolgokról,hogy a tanár miről beszél.. De aztán a névrokonom elmagyarázta :DD Előtte persze Sz.Zs beoltotta Radovicsot,úgy,hogy L.Tomit kihívta táblához és akkor elkezdte neki magyarázni, hogy tök értelmes lenne, ha az Áron nem vinné le a sötétség mélyére(aki természetesen BETEG jelenleg) éshogy azon versenyeznek kié a jobb műsor. ÉS akkor jöttek a következő szövegek:
"Egyébként már csodálkoztam én is,hogy a Radovics elég gyakran jár suliba, szóval valahogy gondoltam,hogy most nem fog bejönni merthát miért is tenné?Esik az esőő,sötét vaan,Influenzás vagyook, hideg is van.. Ha Radovics nem jött be az iskolába akkor én minek vagyok itt"...Satöbbi majd jött az,hogy:
"Ez nem gyerekmegörző ez Elit iskola. Ő csak azért jár be mert kényelmes a WC meg jó a büfé?Meg meleg is van?" XD Hát mondom igen gratulálok :D Szóval ezt követte egy unalmas francia óra, majd lebatyogtunk a buszmegállóba helyijárattal. Azt beszéltük Gergőékkel a buszmegben még,hogy Angol órán milyen humoros volt, amikor a tanárnő hangosan krákogott,na persze a csoport egyik leghalkabb tanulójának mondja,hogy "közben olvasd nyugodtan" mi meg kb nem hallunk semmit XD Meg előfordult már az az eset,hogy meg se szólalt senki és rászólt a csoportra,hogy: Ne üvöltsetek már! XD És ezeket veséztük ki a buszmegállóban. Jól szétröhögtük a fejünket. Majd lementünk buszvégre a busszal és mondtuk,hogy kirúgdossuk a váróteremből a zsidókat,mert nem ott kell cigit töltögetni,töltögesse az anyjába. Ehelyett inkább ameddig Gergő a bérletet vette, mi elmentünk venni valami kaját. Aztán megjött a busz és felszálltunk rá. Csodák csodájára betudtunk helyezkedni a leghátuljára. Elvoltunk. Béla majdnem leszakította a függönytartót, illetve levolt szerelve egy gomb és csak szikszalaggal volt odafüggesztve. Leszedtük és azzal szórakoztunk,hogy ha a drót 2 oldalát összeérintjük akkor jelzi a sofőrnek,hogy a 3. ajtót kikell nyitni. XD Majdnem ránk is szólt már. És ez még csak a kezdet.. Hogy holnap mik lesznek az Ákosékkal(Balassa királyai?:DDD) azt még nem lehet tudni egy biztos:
BUSSZAL FOGOK JÁRNI ISKOLÁBA!!!:DDD Mehet az ökörködés

Szólj hozzá