2010. sze 28.

Beteg..

írta: Norva
Beteg..

Lebetegedtem. Mert szombaton hídfutáson voltam és kimelegedtem majd később elmentem IceBeach záróra. Ott meg kicsit esett az eső. De előtte mint szoktam, egy kis bevezetés.

Felkeltem már reggel fél 8 kor. Kitűztem célul az 52. helyet. Elmentem hát hidat futni. Mária Valéria Hídfutás 2010.09.25 12:00.. ekkor értem oda a helyszínre :DDD Faragóék már ott vártak előszeretettel. Kicsit beszélgettünk, majd 13:00 kor elkezdődött a futás.
www.sportido.hu Itt vannak az eredmények engem a 42. helyen találtok meg. Iskolai szinten 3. hely kategória szerint 14. Abszolút pedig 42.

http://sportido.hu/timing/result.nsf/0/8A0407C61DC3D8F0C12577A8002C709C?OpenDocument

De egyébként képek is lesznek fennt. Hazaértem nagyjából 4 re és mentem le haverokhoz 5 órára,hogy megcsinálják a hajam. Nagyon fasza lett, kössz Rihi és Ákos :D. A Beach záró nagyon aprított. Elmentünk Esztergomig, találkoztam 2 osztálytársammal(csajok), akik teljesen bevoltak baszva. Szegény Kinga azt se tudta már mit csinál. AZ első Beach buszra nem fértünk fel, megvártuk a másodikat, előtte megettünk egy hamburgert, meg bepiáltunk. Piramisozás fasza volt. :D
Beértünk Beachre, én lazán bemelegítettem előtte, Tommy B. a szokásosnál jóval hamarabb érkezett meg.(szép kis meglepetés). Ment az electro dance illetve a robottánc is. Agyba főbe toltuk a népnek azt, amit kívánt. Jó kis buli volt, bár a legpontosabb részletekig nem bukkanok most ki. Idén eddigi legnagyobb parti.

Szólj hozzá