2010. sze 22.

Pár nappal később.

írta: Norva
Pár nappal később.

Mai nap folyamán is történtek érdekes dolgok. Igazából azon kívül, hogy kijelentették, hogy a történelem dolgozatot SZERDA helyett HÉTFŐN írjuk meg.. Ráadásul pénteken írunk földrajz témazárót is... Ami annyit jelent a levonásokat ítélve:
-Holnap go Skanzen,hazaérünk este 6-7 re. Hogy tanulok péntekre föcit?
-Szombaton go hídfutás, ha nem is későn, de fáradtan,leverten érek haza,vasárnapi nap tudok rá tanulni ami annyit jelent, hogy ha ezt a sorrendet követném akkor kb 60 oldalnyi szöveget kéne bemagolni 1 nap alatt. Fasza mi? De hogy ezt elkerüljem én már voltam olyan okos,hogy tegnap is készültem föcire,ma is tanulok még rá illetve a törit is elkezdem tanulni, holnap Skanzenba föcit tanulunk, majd pénteken ha hazaérek akkor törit, szombaton estefelé szintén törit(ha nem megyek Ice Beach záróra,de most fogytán vagyok pénzben plusz ez is) és még vasárnap is törizni fogok, így megúszom egy 4 es 5 össel. Na de legyen ez a legkevesebb problémám térjünk ki egy kicsit a témáról.
Ma megesett az, hogy Gergő barátunk hozott be szép,magyar vérvörös erőspaprikát. Hát alapból megint bevetettük a "kenjük be Áron üvegét második osztályos móka" módra. Kivittük a WC be bekentük, de aztán mondtuk neki, hogy ne igyon belőle. Helyette ittam én. Azon kívül, hogy össze vissza szartam magam és nyálzott a pofám még megettem 8 paprika magot aztán köszi... Jött a Faragó néztük,hogy ő atomerős és ő bírja. Hát megkértük szépen,hogy a maradék paprikát(majdnem az egész) hamikálja meg. Először nem akarta, de aztán szépen beadagoltam neki XD A gyereknek szószerint könnybe állt a szeme. Ének órán elég tisztán dalolászott vérvörös fejjel. Nem baj megint jót röhögtünk, holnap Gergő egy zacskó paprikát fog hozni. Majd a Skanzen előtt bepartizzuk. 4 en 5 en:P

Szólj hozzá