2010. sze 13.

Kissé szarkedv, de már minden oké

írta: Norva
Kissé szarkedv, de már minden oké

Tegnap adódott egy kis problémám. Nagy problémám. Kissé összetört személyiséggel mentem az iskolába,mert keveset tudtam aludni. De a zene lenyugtatott. Minden esetre kissé zavaros éjszakám volt, hétvégén nem aludtam ki magam,mert nem tudtam. Ment a meló,ráadásul számítógépet csináltam,javítottam a rendszert, de mindhiába. A végeredmény XP törlés lett. Na mindegy(igazából ezt már megosztottam az előző bejegyzésben is,csak így tiszta a helyzet, hogy egyrészt miért vagyok/voltam levert. Mai nap fáradtan mentem be a suliba, készülni nem készültem semmire, de a feleléseket megúsztam, de igazából elég egyszerű tananyagokból volt felelés. Mai nap nem volt az a sok kacarászás, nem volt annyira jó kedv... Sőt mondhatnám jó szar volt. Tesi órán jöttek rögbisek előadást tartani, majd fociztunk végül kimentünk futni. Lefutottam a 6 kört,mindenkit lehagytam 1-2 körös előnnyel,majd elfáradtam. A rohadt helyi járat baxott kinyitni az ajtaját(le is köptem a gecibe sőt bele is rúgtam egyet)így hát nagy tempóban mozogtam le az állomásra, de a vonat a POFÁM ELŐTT MENT EL!!! úgyhogy ülhettem még 45 percet..addig meg a piszkos magyart olvastam. Na mindegy ilyen az élet. És most SZURKOLOK AZ OSZTÁLYTÁRSAKNAK,hogy ELVERJÉK a 9/A sokat FOCIBAN(sajnálom,hogy nem maradtam ott,de mire hazaértem volna az este 8 lett volna és az nekem nem buli).És IGEN...Nem verték el őket,de a 3-3 azért odabasz mindenféle gyakorlás nélkül..Szép volt
Remélem pár napon belül javul a helyzet.:((

Szólj hozzá