2010. aug 20.

Ismét vele,majd első házibuli nálunk.

írta: Norva
Ismét vele,majd első házibuli nálunk.

Fél órás korzózás után,de délután fél 5 re megérkezett a kedvesem hozzánk. Megmutattam neki szerény kis otthonunkat, majd bevezettem a hálószobába és beraktunk egy filmet. Tulajdonképpen nem is a filmmel foglalkoztunk, hanem egymással. Volt minden,evés,ivás na és a többi. Na persze amikor hazakellett vinni, akkor pontosan érkezett az anyja pontosan 7 re egy perccel se később.Mindegy. A lényeg az, hogy tettük a dolgokat, a Sims 3 at meg nem tudtam neki kiírni(sajnálom:((). Kicsit benéztünk a fürdőszobába is. Aztán vissza a hálószobába, majd eljött az idő a távozásra:(((. 8 ra feljöttek a haverok. Elkezdődött a házinuli. Volt egy kis Welcome drink(bor és vodka húzóra) majd DJ Crash keverőpult mögé állt. Nem hagytak nyugodtan mixelni, mindenki youtuberól tolta be a zenét. :D De miután Vitya Mp4 eséről felhúztuk a zenéket, keverhettem a zenéket. Viktor bevadult és a fejem Máté térdkalácsánál kötött ki. Mindegyik hideg kanállal borogatta a fejem fél percig semmit nem láttam. Egy üveg vodka után mindenkinek jó kedve lett. Egyik felborult a székkel csak úgy poénból, én addig C-walkoztam meg dnb-ztem hogy jól felrázzam a cuccost. Majd ezt egy kis bemelegítő rap követte aminek se ríme se hangja nem volt :DDD (Illetve a hangerő az megvolt mert üvöltöttünk ahogy csak kellett). Minden pia elfogyott másfél óra alatt, így leugrottunk a kocsmába megtöltetni egy sörös üveget vodkával. Visszajöttünk, a buli ment tovább. Mindenki bekészülve. Éjfél fele feljött Marci is egy másik házibuliból, hogy megnézze mi a helyzet nálunk. A hülyegyerek összeketchupozott,meg beestem a konyhába és bosszúból Máté fején kötött ki egy sütemény. Levettem a pólómat, majd cipőopasztával összekenték a hátam. Fogtam és farmerostul be a jéghideg vízbe. Énekeltem és az Adriai tengeren éreztem magam(ÚÚJPEEST A KIRÁÁLYY NÁÁNÁÁ nááánááá nánánánánán náánáná Szar fradista buzik takarodjatok anyátokbaa lila fehér zokni,megy az újpest szopni kb ilyen szintű volt na persze nem mintha vmelyik focicsapattal bajom lenne ez csak úgy spontán jött) Marci megfulladt a röhögéstől, majd hazament. Visszamentem tiszta fejjel rappelni a szobába, Vitya ücsörögve nézte, Dani földön feküdve, Popi meg nem tudom hogyan. Egybiztos: KURVA SZAR VOLT amit rappeltem, de legalább jól éreztem magam, és hozzátenném Ricsi is betoppant egy üveg borral. :DD Mindaddig jó volt, ameddig a nagyobbak fel nem jöttek mindent megzabálni. Ezzel nem is volt probléma, csak amikor betették a tojást a mikroba az meg szétdurrant és nagy koszt csináltak ráadásul a saját házam környékén baszogattak. Az már nem volt buli. Igazából elküldhettem vna őket a gecibe, de csak egy 15 perccel később tettem. Aztán a zene folytatódott, kevertem amit csak kellett, majd félrészegen elkezdtem takarítani, ameddig a többiek filmeztek. Majd bejöttem és néztem, hogy a gépen néznek filmet. Beraktam a DVD lejátszóba a filmet és ott nézték tovább én meg szépen fogtam magam és beszundikáltam. 9 órakor felkelünk mindenkinek fáj mindene, Vityának a lába, mert elvágta(mi azt tudjuk, hogy mivel és hogy hogyan), nekem a bal vállam, mert Danika tck közben megbaszott vmi műanyaggal, Popinak a feje. Popi felhívott egy csajt, azóta is itt vannak. A csaj alszik. :D Jó buli volt nagyon, kár, hogy a barátnőm nem volt itt:(

Szólj hozzá