2010. aug 15.

Ismét egy nap VELE

írta: Norva
Ismét egy nap VELE

Tegnap délután 2 től este fél 9-ig ismételten a barátnőmmel voltam. Odaadtam neki az ajándékokat, majd elmentünk sétálni, 15 perccel később mondja, hogy menjünk vissza hozzájuk. Hát mondtam nekem mindegy. Beköszönünk, apjától rögtön az első: Mit kaptáál?:O Üdvözöltem a családot, majd pár perccel később megjöttek a vendégek is(valami rokonok,ketten jöttek fiatal srác meg csaj). Mondták, hogy majd menjünk le pogácsát kajálni meg beszélgetni. Felmentünk a szobába és elvoltunk magunknak, na persze előtte a sims 3 Álomállásokat kellett feltelepítenem, és mivel annyira dinka voltam, hogy egy 0,22 kb os filet nem húztam rá a pendrivera, cseszhettük az egészet.(ma küldöm majd át neki MSN en). Később feljöttek a vendégek plusz a családfő,hogy bemutassák a szobákat. Mondtam, hogy zenész vagyok és hangmérnöknek készülök, így eljutottunk odaáig, hogy meghallgassák 1-2 művemet. Tetszett nekik(távozásom után a hátam mögött bókolgattak állítólag, hogy hamarosan Guetta lesz belőle meg anya-apa beszélgetése: Eddig a gyereket nem bírtam annyira, de most k*rva nagy arc meg stb.) Kiraktam nekik a rubik kockát, aztán az volt a téma, hogy hogyan kell kirakni. Majd bementünk Viki szobájába ezt követően ismét Evi hálószobája és ott voltunk 1-2 órát folyamatosan.(Részleteket nem kell megosztanom, nem is fogom hehe).
Majd a 2 óra letelte után a vendégek elmentek valamiért, addig lementünk beszélgetni Evi anyjával. Ettünk pogácsát(fincsi volt), ittunk kólát meg beszélgettünk mindenről. Fél óra után kb visszamentünk, majd pár perccel később megjöttek a fiatal srác és csaj szülei. Azoknak is bemutatkoztam, a mamikát kézen csókoltam, majd 2 puszi, a papikával meg kezetfogtam. Nekik is bemutatták a házat, majd megint Evi szobája és ott voltunk egészen addig, ameddig nem mentem el.(Jó még 1x 2x párszor kijöttünk de nem azért, hogy beszélgetni támadjon kedvünk a családdal). Fél 9 táján elköszöntem, elindultam hazafele egy TELJESEN MÁSIK ÚTON. Nem azon amelyiken jöttem. Érdekes volt, de eltaláltam az állomásig. Előtte persze beugrottam a búcsúba és tecktonikoztam egyet. =) Majd vonaton előkaptam a kockámat, 2-3 srác leszólított, hogy hogyan kell ezt kirakni meg adjak myvipet aztán leszálltam és jöttem haza. Isteni nap volt főleg, amikor vele voltam :))
Szeretlek Evi.

Szólj hozzá