2010. jún 08.

i-Doserezés suliban I.

írta: Norva
i-Doserezés suliban I.

Bemutatom azt a csodát,amit már 2- 2,5 éve ismerek ha jól emlékszem rá. A neve i-Doser. Lényege,hogy agyadat befolyásolva különböző hanghatásokkal éred el azt a szintet,amikor bevagy állva,szívva,szédelegsz,alkoholos hatás,speed hatás,remegések mint pl cocainnál, hallucinációk és minden egyéb más. Ezt elérhetjük azzal,hogy agyunkat befolyásoljuk egy kis fehér zajjal, búgással,zúgással és nem beszélve az "agy által létrehozott" zajjal. Érdekes nem? Na de térjünk a lényegre. Beérve az osztályba látváb,hogy nincsenek bennt a fontos emberek, akik hozzák az anyagot,izgatottan vártam,hogy beérjenek. Beértek és betoltuk a cumót. Első hatásra csak röhögés volt de úgy nyerítettem mint egy ló és leöntöttek vízzel,hogy magamhoz térjek. A 20 perces szünetben betoltam egy nitroust. Hát remegtem össze vissza meg vigyorogtam mint egy hülyegyerek. Nem éreztem fájdalmat,amikor hátbabasztak vmi kibaszott vastag könyvel. Csoda,hogy még emlékszem ezekre :DD Úgy mentünk el filmet nézni,hogy nem éreztem se a kezem se a lábam. Filmnézést követő szünetben betoltam egy kokaint. Azt hittem beszarok úgy remegtem. Meg valami oknál fogva(többiek mondták) hogy kértem a könyvem.. Elkezdtem lapozgatni és azt mondogattam: Tanu....lnom..kell.. egy kapitány két kapitány. Kék sapkás öregember. Meg több ujjamat láttam mint amennyit kéne. 3 an ott ültek velem,közbe meg már becsengettek és a többiek lementek a vetítő terembe,mert Hamletet néztünk. A tanárnő felküldte utánnunk az osztályfőnököt és az osztálytársam hívta a másik oszttársam a vetítő teremből,hogy jön felénk a tanár nő. Lementünk gyors az informatika terembe(itt is van vetítőgép ugyebár) és nem volt ott a tanár nő. Majd bejön az ajtón és kérdi: Varga Norbi hol van?Én meg halluzott fejjel jelentkezem,hogy itt. Mondja a tanár úr engem keres. Mondom,hogy csak rosszul voltam,de már nem vok rosszul(pedig végig bevoltam flashelve)felrohanok a tanárhoz, majd kitaláltam,hogy leesett a vércukrom. Visszamentem az infó terembe, és kétségbeesetten kerestem a székemet szédelegve meg minden. Oszttársaim röhögnek,hogy mekkora balfasz vok.Kapaszkodok a padokba meg minden és végre találtam egy helyet. Leültem, majd elkezdtem hallucinálni. Nézem,hogy több ujjam van mint kéne lennie, mindenhol szakállas embereket látok meg volt vmi gömb a kezembe és azt "cirogattam" erre az Áron megszólal,aki tudta hogy nem vok magamnál: Tanár nő Norbi furcsa dolgokat csinál. Csak azért csinálta ezt,hogy kiderüljön számára,hogy nem FAKE az egész. Hát láthatta, folytattam a cuccost. Vége lett az órának hála istennek mindenki jön oda,hogy mi van velem. Hát miközbe bandukolok fel az osztályba kicsit már magamnál voltam,de leöntöttek még vízzel, hogy térjek magamhoz. Majd rajz óra előtt egyik oszttársam is kipróbálta a cumót. ÖSsze vissza remegtek a szemei stb és mondta,hogy nem érzett semmit. Rögtön mindenki azt mondta fake.. Rábasztak, mert a gyerek bevállalta rajz órán is mivel nem ment végig a cuccos.(igaz Krisztián?:D) Tanár nézi,hogy "ez a gyerek bealudt". Miután kiszedte a füléből egyérszt a füles tiszta zsír volt,akkora zsírcsomó volt rajta,hogy azt nem lehetett kibírni röhögés nélkül. A másik meg az,hogy nem érezte a kezét szédelgett stb. Jó nap volt jót röhögtünk. Holnap folytatjuk az akciót.

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.