2010. máj 19.

Túró ruditól egészen a "wowozásig".

írta: Norva
Túró ruditól egészen a "wowozásig".

Reggel tök izgalmas volt a felkelés. Megakad a takaróban a lábam,szóval taknyoltam egyet. Valahogy eljutok a fürdőszobáig,megmosom a rusnya pofámat és a fogamat. Majd lepattanok a gép elé, mert megkell néznem a dolgaimat. XD Suliban kb sehogy nem indult a napom, jó szarul. Most úgy nem is a suli volt a lényeg.De a kémia óra fontos és kiemelendő. Összefoglaltuk, hogy mi lesz a dolgozatban mit kell átnézni. Kisebb nagyobb szenvedéssel sikerült megnézni a témához kapcsolódó videót,mert kiderült a tanárról, hogy nem nagyon jeleskedik informatikából, De télleg azt se tudta,hogy kell elindítani a lejátszó programot. Norbival megmentettük a helyzetet. Tesi órán azért 4ütemű lófaszból 39 et csináltam meg 1 perc alatt(iskolacsúcs azt hiszem XD). Ezen felül nagyon komoly volt ez az óra. Amíg ment a felmérés a 4üteműből, addig a fiúk fociztak szokás szerint. Olyan esések voltak,80 kilós pacák döngetett a földön állandóan, még a zsámoly is beleremegett. Na meg amikor a Faragó összefejelt az egyik gyerekkel mindketten döngettek egy szép nagyot. Oltások azért mentek közben. Tesi óra után megkínáltak egy 3 hónapos túrórudival ami ott érett a táska aljában. Olyan büdös volt, és olvadt persze,hogy Áron kibontotta és ráesett egy kiscsaj füzetére. XD 5 perces röhögés után elindultunk fizika órára, amin semmi érdekes nem volt szokásos képletek meg egyéb finomságok. A 7. óra után a vonaton volt a "LEGIZGIBB" minden. Felültünk a vonatra osztálytársammal. Várunk beszélgetünk. Felül egy huszanéves wowos kocka a vonatra. Ez abból derült ki,hogy telefonon a haverjával azon durrogtak, hogy milyen kemény a LEVEL 30 as PALADIN meghogy a nekromanta csajt nem szabad kibaszni a guildból mert fontos személy. XDD Nem bírtam röhögés nélkül nagyon tolta a srác. Persze a régi osztályfőnökömmel is összefutottam ő is csak nézett ki a fejéből,hogy hogy lehet valaki ennyire elszánt, hogy még a vonaton is ráadásul telefonon keresztül 20 percig semmi más téma,csakhogy milyen fasza szetted van meg egyebek. 4 re hazaértem, majd nekiálltam tanulni,olvasni. Pár dolgon elgondolkoztam, de az legyen meglepetés később megosztom ezt is veletek. Pacsi peace

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.