2010. máj 17.

Viharban mindenben vonat nélkül...

írta: Norva
Viharban mindenben vonat nélkül...

Elindultunk az állomásra. Várunk pár percet míg érkezik a hívás: Szia Norbi vonatot ne várjatok, mert Solymáron baleset volt,menjünk a buszmegállóba. Na mondom fasza ez is elvan intézve. Felhívjuk haverom apját, hogy mi a szitu ő is azt tanácsolta menjünk le a buszmegállóba. Várunk 20 percet jön az első busz nem férünk fel rá. Pénz se volt nálam így jegyet se tudtam vna magamnak biztosítani max ha fellógok a buszra. Macerás, de leszarom. Szépen begyalogoltam a régi általános iskolámba, hogy beüljek órákra. Szünetben annyi hülyeséget pofáztam, a 8. osztály nem bírta ki röhögés nélkül. Első óra egy angol volt tulajdonképpen a legviccesebb. Írják a tz-t tanár mondja írjam meg énis. Fejben megírtam kb 10 perc alatt. Majd fogtam és a táblára fizikai dolgokat számolgattam. Izobár állapotváltozás ha ez mond vkinek vmit. Írom a táblára a képletet számolok fejben,írásban... De a végén amikor 5 milliót kellett osztani 8,314-gyel feladtam. Végeredmény a T1 nél= MITTUDJAM ÉN. Mindenki holt laza, felnéznek a táblára röhög az egész osztály. Én meg mosolygok a bajszom alatt, hogy boldoggá tudtam őket tenni. :DD Második órán a 7. esekhez ültem be egy régi kedvenc tanárom magyar órájára. Végighallgattam ahogy az analfabéták lefelelnek a versekből. Jót röhögtem. 3. óra fizika volt ezt is a 7. ben töltöttem el. Bekellett mutatkoznom az új tanárnak.. Tudjátok laza vok felállok és kezdem: Norbi vagyok 15 éves lassan 16.. itt félbeszakad tanár mondja: "....zetékneve is van" nem értettem mitakar mondani. Elölről kezdem. Norbi vagyok 16 éves... "mondom Vezetékneve is van" ekkor már leesett mit gagyogott a tanárnő. "Jónapot kívánok.Varga Norbi vagyok 16 éves a *** **** ba járok iskolába" satöbbi satöbbi. Fizika órán kb felolvasás volt analfabétákkal körítve. Majd 4. óra után hazajöttem anyámnak meglepetést okozván. Elmeséltem neki a szörnyű tragédiát. Majd lesüppedtem a gép elé, beszéltem Hannával és írtam egy zenét. Nagyjából ennyi a többi az csak kondizás volt. Illetve megakarom osztani veletek ezt a két videót. Az egyik tavaly májusban készült bográcsoztunk haverokkal. A másikra no komment. Tehát íme:
http://www.indavideo.hu/video/Ovszervirag

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.