2010. máj 06.

Csütörtök.

írta: Norva
Csütörtök.

Hát. Hol is kezdjem. Érettségi szünet és betegség után ismét suli. Magyarral kezdünk, visszakérték a dogákat amit én pl ki se kaptam mert beteg voltam. ^^ Szóval jól kezdődött. Tánc és drámán a tanteremben voltunk, mivel érettségizőket nem szabadott zavarni zajokkal. Elrubikoztam az órát. Ének órán Tomi barátunkon röhögtem. Idióta szétszedte a tolltartót meg mondott akkora hülyeséget, amit inkább nem említenék meg.. Vettük a passió típusú zenéket ének órán. ÉS mondta a Tomi hogy ellehet felejteni,hogy mi megnézzük azt a filmet indok??
"Felejtsétek el nem nézünk meg semmiféle Istenes geci filmet" Az a hangsúly ahogy mondta azt hittem behugyozok a röhögéstől. Informatika órán a tanár jól megszorította a vállam, de tűrtem nem akartam,hogy kis gyengegecinek higyjen.:D Nem volt paint a gépemen és engem baszott le. De nemgáz röhögtem ezen is. Később páran elmentek kivizsgálásra osztályból, hogy nincs-e felcsúszva a here meg ilyen idiótaságok. Egyik oszttársamat SP nek becézik.. Megkérdem tőle első kérdés: Kivizsgálták, hogy AIDS-es vagy?Fogadjunk pozitív volt. Meg megmérték mekkora mi? Szünetben azon röhögtünk, hogy Marcinak biztos van még 2 mellékheréje.. Na de vajon hol? a nagy DH-s barátom mutatott a pajzsmirigyekre és azon röhögtünk,hogy Marci szemenköpte vna a nővért mekkora lett vna már.. És akkor jött az ötlet,hogy ha már mellékherék pajzsmirigy helyén vannak, akkor ha a nyakat izgalmi állapotba juttatjuk az is kilövell mint a fasz.. :DDDD szóval a nővér feje egyszóval gecis lenne. Na mindegy. Hazajöttem tanultam törire és úgy a napom szarabbik felét nem mesélném el, de most asszem vmivel már jobban vok. Telefonbetyárkodásokat hallgattam végig. Jókat röhögtem. És természetesen beszélgetek a volt barátnőmmel is, aki ugyan beteg,de hamarosan felépül.:)
Na mára ennyi, kicsit uncsi volt tom, de sírtak hogy ne hagyjam abba a blog írást. valamit kikellett agyalnom.
Ja igen: WOWOZTAM ÉS CSS-ztem is:DD CSAK HUÁN KEDVÉÉRT(ő egy híres ember, megérdemli csípem a srácot)
Na peace,Norbi off

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.