2010. ápr 25.

Vasárnapom.

írta: Norva
Vasárnapom.

Hát ez a nap nem volt egy szokatlan nap,kb olyan volt mint egy átlagos nap.Igazából már reggel fél 8 kor arra keltem,hogy az unokahúgom aki még csak 3 éves itt sír és rikoltozik.Kellemes volt.:) Első dolgom miután kikeltem az ágyból(fél 10) lefürödtem majd nekiálltam TANULNI(érted,tanulni). Majd beszélgettem a barátnőmmel és hallgattam a drámenbéjzt.Haverom felhívott,hogy nem-e megyünk el valamerre.Mondom menjünk hát cimborák.Találtunk egy széket az állomáson,úgy gondoltuk szétkéne törni.Fölvittük a parkba és eljátszadoztunk vele,majd a fán kötött ki(később mellékelek képet is.)Lementünk a pályára összefutottunk a húgommal és a gnóm barátaival beoltottuk őket,majd lementünk egy másik haverunkhoz,aki ugyan aludt,de kirángattuk az ágyból,mert kellett X boxos játék(nem nekem):D Hazafele beszopattam a húgom azzal,hogy elvittem haza a biciklit és azt hitte,hogy valaki ellopta.Humoros volt.És a MAI Napon a FIDESZ több mint 2/3 os előnyt szerzett a parlamentben,örüljünk hát..már ha örülni kell nemtudom én hogy őszinte legyek LESZAROM,de inkább a JOBBIK..Csak hát azok meg túl nacionalisták :D Sőt tudjátok mit?Hajrá MSZP(na meg a kurva anyád) 20 évet a 20 évért! Hajrá Magyarország,hajrá blog olvasók!

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.