2010. ápr 22.

Hogy is indult minden..

írta: Norva
Hogy is indult minden..

Hát.Bemutatkozom,bár sztem sokan ismernek.Norbi vagyok.Becenevem Medve.16 ot töltöm.Úgy voltam vele,hogy ez az egész blogosdi dolog egy faszság és csak a csicskák vezetik.De tévedtem.Full jó.Már elegem volt,hogy állandóan egyesével kell mindenkinek elmesélni mindent ha megkérdik,hogy "mizu veled?"hogy vagy stb?(Ismerős nem?MSN powa).Na mindegy.Aki akar tudni valamit mostantól az innen kibogarássza.
Sok minden hülyeségen mentem keresztül..de hát most az elejétől elmesélni elég sok lenne nem?Elmesélem néhány töredékét a gimnáziumi dolgaimnak aztán majd néha néha visszatérek 1-2 hülyeségre ha nem jut eszembe jobb. Szóval kezdjük is az év elején.:D Gólyatáborban kezdődött minden.Megismertem pár arc gyereket,ők lettek a szobatársaim.Megkaptuk a legbüdösebb szoba címet,de ez nem lényeg.Volt pár ellenszenves csaj meg ilyesmi és voltak cetlik amire mindenféle buziság volt írva.Ilyen például hogy ugass holdat,stop stb..Engem bestoppoltak elkussoltattak kikötöttek egy oszlophoz,bekentek kibaszott fogkrémmel,púderrel,kencefice geciséggel és ezt nekem persze tűrnöm kellett.Vetélkedőnél bevállaltam,hogy borotvahabot nyomok a számba.Jót röhögtünk..Na itt kezdődött minden.Most nem fogok mindent részletesen leírni.Majd innentől kezdve vezetem ezt a szart és leírok mindent.Na tekintsünk picit a múltba.Van néhány arc osztálytársam velük szoktam hülyéskedni enyhén kifejezve.Elterjedt az osztályban,hogy amit nekem mondanak "bevállalósdi" dolog én azt megcsinálom.Ezt azzal tudják fokozni,ha azt mondják: Hang vagy.(Kiemelném 22 csaj van az osztályba a maradék 15 fiú szal:)) Na hát én ettem ragasztótól kezdve minden szart,a poshadt teától egészen a krétáig ez nem lényeg,még élek.Nemrégiben könyvet kötöttünk a spirál füzet drótjára és kilógattuk az ablakon a szakadó esőben 2 órán át.Beázott mert magába szívta a "párát":) aranyos nem?:D Aztán az üvegem járt így..fél litykóval még..Kilógattuk addig oké volt,de amikor oszttársam pecázott vele,elszakadt a spirál és csáó üveg..kiesett a 2. emeletről aztán basztam lemenni érte.Elterjedt nálunk,hogy minden humoros dolgot lencsére vegyünk,lefényképezzünk satöbbi.ÍGy történt ez ma is.Egyik oszttársamnak kibaszták a tolltartóját és persze hogy elkezdtünk "nyomozni,hírdetni" hisz erre van a tábla..Rajzoltunk egy fantomképnek nevezett valamit..Természetesen jött az ötlet h jellemezzük a tolvajt.Én meg beálltam a fantomufo helyére.

[caption id="attachment_5" align="alignnone" width="225" caption="Hát ennyi"]Hát ennyi[/caption]

Hát ennyi.:D Így kezdeném el a blogomat. Egyébként kiemelném,hogy "elit gimibe" járok..És ott vannak ilyen események,nem egy szakközépben:D

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.