2012. ápr 22.

Három nap aktívság. Parti hegyek.

írta: Norva
Három nap aktívság. Parti hegyek.

 A bejegyzés címéből adódóan leírom azokat a dolgokat, amik velem történtek az elmúlt 3 nap folyamán. 

 

Péntek

 Pénteken elmentünk Krisszel megvenni a vízipipához a dohányt, amit majd másnap a bulin elszívtunk. Találkoztunk a nagymamájával is, aki úgy gondolta, hogy a vízipipa károsabb, mint a cigi, mert ő ezt látta a TV-ben. Szeretem amúgy azt, amikor a média felfúj mindent csak azért, hogy egy másik termékből fogyjon több, mert ennek csak az a lényege, semmi más. Na mindegy, hazaérvén leugrottam még a kisboltba is, mert este megígértem egyik haveromnak, hogy beugrok sütögetni. Így is történt. Az ivászatot mondjuk kihagytam, vittem egy üveg kólát, amit úgy terveztem, hogy elfogyasztok, de végül megmaradt majdnem az egész. Nem ittam túl sokat belőle. Ezen kívül vittem 2 csomag szotyit meg egy csomag bacon szalonnát, amit arányosan, tökéletesen kisütöttem. :DD Bár érdekesen nézett ki a felhozatal: először kiolvasztottam egy kicsit a tűznél, majd valahogy feltekertem azt a 15-20 darabot, azt megsütöttem. A hangulat is fasza volt, tipikus jászfalusi ökörködés, egy kis oltogatás is belefért a pakliba. Volt egy srác, aki ismét K.O-ra ütötte ki magát, volt vukk is. De mi jó fejek voltunk és sütöttünk neki pirítóst. Bár nem tudjuk, hogy mennyit evett meg belőle. Aztán fél 11 környékén kimentem anyám elé a buszmegállóba, így legalább együtt jöttünk haza. Kis kockulás után ledobtam magam, hogy aludjak a másnap reggel kezdődő sakkversenyre.

Szombat

 Nos, akinek iskola volt, annak szar dolga volt. Aki viszont 1 órával többet tudott aludni, az már versenyképesen kelt fel.. De voltak olyanok is, akik délig aludtak, mert nem kellett bemenniük. Én a másodikhoz tartozom. Tehát felkeltem 7-kor, elkészültem, bementem Pestre, leadtam a regisztrációt a 10 perces,rapid sakkversenyre.A Magyar Himnusz meghallgatása és egy sakkmesterre való megemlékezés után elkezdődött a verseny. Az első ellenfelem egy 25 éves csávó volt, nem mondom, hogy egyszerű dolgom volt, de elvertem. A másodikkal már kicsit nehezebb dolgom volt, sőt mondhatni éppen csak elvertem az idő hiányában. Neki volt 3 perce még, nekem már csak 1 percem volt, viszont volt egy tiszt előnyöm, amit kitudtam használni és időben mattot tudtam adni neki. A nyolcadik helyet így már megszereztem. Jött a harmadik ellenfél, aki sokkal tapasztaltabb volt, mint én, mellesleg valami sakk klubban is "egy nagy fej" volt, szóval tőle már kikaptam. De a 6. helyet így is megszereztem, mert a nyolcaddöntőben másodikként estem ki. Minden esetre nagyon nagy élmény volt, hogy ott voltam, részt vettem egy ilyenen.

Szombat este:

 Ez pedig a hab a tortán volt. Egy faszán elkezdődött hétvégét úgy illik befejezni, hogy faszán végződjön. Ha már úgy kezdődött..:) Erre pedig nem volt panasz. Időben átmentünk az ünnepelthez, átadtuk neki az italokat, amiket vettünk. Szépen, sorjában mindenki megérkezett, aki fontosnak számított. Kezdtük egy bemelegítő póker partival, amit megnyertem. Aztán néhányan elmentek venni ezt-azt, amire még szükség volt, például villát, hogy a krumplit majd valamivel kitudjuk szedni. Nekiálltunk vízipipázni is, amit 90%-ban megállás nélkül folytattunk is. Nem igazán hagytuk abba, finom kis trópusi gyümölcs ízesítésű volt. Ami történt az este folyamán:
1. Csabi oltotta a húgomat. 
2. Póker parti kis és nagy mennyiségben is. Bár javarészt félbemaradtak.
3. Húgomat 10 órakor kikísértük a vonat állomáshoz, mivel az utolsó buszát lekéste. Ez idő alatt Csabival nagyon sokat röhögtünk. Mindenféle faszságot összehordtunk. Állomáson leülök a padra, húgom megkérdezi: Ti most tényleg leültetek oda? Mondom: Igen, azt is leszarom, ha valaki ráverte, nekem így kényelmes. 
4. Faragóval,Csabival,Krisszel tökéletesen elmebeteg közös parti fotók készítése.
5. Aztán sajnos Faragó lelépett. Maradtunk még páran, játszottunk egy újabb póker menetet, ezt megelőzte még egy beszélgetés vízipipázgatás közben. 
6. Mivel Dia nagyon unatkozott és szomorú volt, elvállaltam azt a nemes feladatot, hogy felmegyek és lehívom, akármennyire sem beszélgetünk már egymással nagyon.
7. HUAN is néha hozzászólt a dolgokhoz, miután lejött, beadtam az ájulós trükköt az ő felügyelete alatt, de csak lépegettem össze-vissza. 
8. Csabi és Krisz bealudtak egy kicsit, Jóska is ledőlt.
9. Megcsináltam az ájulást felügyelet nélkül, sikeresen elájultam 1 percre, a fejemet bevertem. :DD Olyan volt, mintha álmodtam volna valamit, csak nem emlékszem rá, hogy mit. 
10. Beszélgettünk Diával reggelig, kikísértük Csabit és Huant a buszmegállóba.
11. Nem emlékszem rá, hogy hogyan, de elaludtam a fotelban. :DDD
Reggel mikor felkeltünk, rendet raktunk, elhagytuk a helységet, épp elértem a fél 9-ces buszomat, mert egy helyben állt, hazaértem, úgy voltam vele, hogy nem alszok, de végül aludtam délután fél 4-ig. És innentől kezdve nem csináltam mást, csak zenét hallgattam, sakkoztam egy keveset és beszélgettem...:)

Vasárnap:

 Reggel mikor felkeltünk, rendet raktunk, elhagytuk a helységet, épp elértem a fél 9-ces buszomat, mert egy helyben állt, hazaértem, úgy voltam vele, hogy nem alszok, de végül aludtam délután fél 4-ig. És innentől kezdve nem csináltam mást, csak zenét hallgattam, sakkoztam egy keveset és beszélgettem...:)

 

 

Szólj hozzá