2012. már 25.

Rövid hétvége, de mégis jó!

írta: Norva
Rövid hétvége, de mégis jó!

 Ritka, hogy ilyen címet adok egy bejegyzésnek, mert ez egy kivételes alkalom. Mivel március 16. pénteket le kellett dolgoznunk, ez sajnos szombatra esett. Ezért is ez a cím, mert rövid volt a hétvége, viszont történt 1-2 pár dolog, ami jó, hogy megtörtént...Hát szó ami szó.:D
Akkor vágjunk is bele.

 Szóval mostanában érdekes dolgok történnek velem és a környezetemben, de mivel kurva lusta vagyok megerőltetni magam arra, hogy leírjak néhány sort, ezért ezeket most vonom össze egy bejegyzésbe. Úgy is rég tartottam már sztorihegyeket.  Tehát kezdjük azzal, hogy egész tűrhető volt a MÉG AKKORIBAN LÉVŐ Március 15.-i előadásunk és frankón tetszett a hosszú hétvége című téma. Felnéztem Pestre is a tüntetésre, mert pont útba esett, de azon kívül, hogy találkoztam a Mösterrel(Bartos Cs. István, aki ne ismerné esetleg az youtuben rá tud keresni), és láttam azt, ahogy jelképesen felemészti a Fideszt illetve csatlakoztam a szélső jobbos tüntetés egy részéhez, nem túl sok mindent csináltam. Viszont azon a hétvégén eléggé jót alkottunk a haverjaimmal. Úgy volt, hogy megyek velük piát venni Dorogra, de mivel pont a vonat érkezésének időpontjában érkeztem, és azt hittem, hogy a következő vonattal megyünk, így lemaradtam a járatról, tehát hazajöttem és megvártam, amíg visszatérnek. A későbbi időkben meg lementem és kifizettem a részemet. Jó kis sörözős hétvégének volt betudható és nekem köszönhetően még vízipipához elegendő szén és dohánymennyiséget tudtam levinni a parti kiegészítése képpen. 

 A hétköznapok nem éppen a szürke és unalmas hétköznapok közé voltak sorolhatók, mert történtek vicces és érdekes dolgok ugyanúgy, ahogy az általában velem előfordul. Elsősorban a tipikus osztályban való hangulatteremtés. Viszont előfordult 1-2 olyan nap, amikor felment a pumpa, mert vagy elbasztunk egy focimeccset(és ez köszönhető volt az én baklövéseimnek) vagy csajos témáról volt szó, de az is a pakliban volt, hogy 1-2 osztálytársam nyomta ki a biztosítékot(Drága HuanKO barátom illetve Csigacsabi köszönöm nektek azokat az élménnyel teli kedvteremtő perceket.)

 Most viszont térjünk a mostani hétvégémre. 
Ütős bulinak volt betudható az, ami a hétvégén történt. Kezdjük hát azzal, hogy ez egy ilyen tipikus póker-vízipipa parti volt, ahol összeült néhány arc, elővillantotta a kártyákat, a zsetonokat és füstölgés közben, baráti hangulatban játszott illetve piázgatott. EZT HITTÜK MI! Már a vásárlásnál is előfordultak esetleges problémák...

 Elsősorban az, hogy amint beértünk a tescoba és körülnéztünk, én egy előző tesco ridenak az emlékeit idéztem fel, amikor egy gumilabdát a semmi közepén kilyukasztottunk. Egy biztonsági őr ezt azonban pár méterre tőlünk hallotta, erre Ákos hívta fel a figyelmemet, hogy nem most kéne. Hátranézek és a biztonsági őr perverz tekintettel, megfeszülve  és "nem kéne" arckifejezéssel illetve fejrázással nézett rám. Én meg barátsággal telien visszamosolyogtam. Mentünk hát tovább, befejeztük a vásárlást, ám a kasszánál épp Huan egyik "jófej haverja" állt, aki "jó szívvel" átengedte nekünk a Hubertust. Minden oké, megyünk a vízipipa dohányárus csajhoz is, hogy megvegyük a szenet és a megfelelő dohányt. Minden esetre mikor battyogtunk kifele és átakartunk haladni a kijáraton, a biztonsági rendszer bejelzett nekünk. A párbeszéd: 
Résztvevők: Huan, Biztonsági őr, Én:
-Huan: Hm..Pókerkészlet is van a táskában, lehet, hogy az sípol...
-B.őr: A tescos szám(l)át szeretném látni./Zárójelben van azért, mert Huan úgy értette, hogy számát.
-Huan: A micsodát?
-B.őr: A számlát, amit kaptatok vásárlás után
-Huan: Még mindig nem értem..
-Én: Tehát a blokkot? Mert nekünk az van
-B.őr: A SZÁMLÁT, amit kiállítottak Nektek!
-Én: Hát nekünk van egy...csak úgy tűnik az egyik tag kissé összegyűrte...
-B.őr: Nem baj az..mutassátok csak..Á igen itt a Hubertussal lesz probléma valószínűleg. Mutassátok meg légyszíves..Igen a pénztáros elfelejtette leigazolni, hogy megvettétek, semmi gond, kiviszem utánatok..
-Mi: Rendben van köszönjük, viszontlátásra. 
-B.őr: Köszönöm, viszlát!
-Én: Huh faszom..ennél jobb nem is lehet egy vásárlás...
-Huan: Ákoos... Hol a faszba van?!
Kiderül, hogy az a kis geci ameddig mi bent szoptunk, a maradék cuccal kisurrant. Utána kisebb-nagyobb sietség után elértük a buszt, amivel terveztük a hazamenetelt. 

 Beértünk hát a házba, lecuccoltunk, sikeresen megtöltöttük a vízipipát, kikészítettük a pókerkészletet és nekivághattunk egy jó kis póker partynak KOCCINTÓS fogyasztása közben. Huan már az első korty után úgy gondolta, hogy mégsem igazán bartosista.. Kisebb pihenő után néhányan úgy gondolták elmennek sétálni, mi addig Ákossal zenét hallgattunk meg videókat néztünk. Pár perccel később vissza is értek. Ekkor megcsörrent Ákos telefonja, ami röviden összefoglalva annyit tartalmazott magában, hogy:
-Szülő: Arról nem volt szó, hogy ez ilyen ott alszok másoknál buli lesz...
-Ákos: Ki mondta, hogy alszok?
Tehát érdekes párbeszédnek lehettünk szemtanúi..

 Ezt követően megtöltöttük még egyszer a csodálatos vízipipát, füstölögtünk, bár nem igazán égett el belőle a dohány, mint az első tömésnél... Utána hirtelenjében elkezdett fogyni a Hubertus..Én nem ittam belőle, bár nem is szándékoztam fogyasztani, mert nem úgy terveztem a napot, hogy bebaszok, szimplán iszok egy kis bort, azt heló. Viszont akik ittak, kissé túlléptek a határokon. Neveket nem mondok, mert az csak nekik lenne kínos meg megsérteném a jogaikat is, nem beszélve arról, hogy égő lenne. Tehát néhányan elmentünk sétálni, annyit már észrevettünk, hogy a Yardok köröznek az utcákon. Először lehagytak minket a többiek(a csajt meg engem), mi meg természetesen olyan helyre kerültünk, ahol úgy tűnt, hogy a korom sötétben eltévedtünk, de aztán visszafordultunk és összefutottunk a többi balfasszal. Az egyik lefeküdt és elkezdte megdugni a betont, a csaj meg leült a földre, mert nem volt kedve mozdulni. Szépen felállítottuk őket, majd mentünk tovább. Egy idő után kettéváltunk, én együtt maradtam a csajjal, a többieknek meg mondtam, hogy ne menjenek az alagút felé, ha nem akarnak balhézni, mert eléggé balhé szagot éreztem ott. Hallgattak rám, elkerülték. Viszont rám hárult az a feladat, hogy vigyem haza a csajszit. Balszerencsénkre a yardok megállítottak minket, igazoltatni akartak, de elintéztem a dolgokat annyival, hogy épp próbálom a csajszit hazavinni, megpróbáltam velük intellektuálisan kommunikálni, aztán sikerült is, elvégre figyelemmel követték azt, hogy mit csinálunk és látták, hogy nincs bennem rossz szándék. Sikeresen hazaértünk, megvártuk a többieket és folytattuk a póker partit. Ezt követően történtek még érdekes dolgok(egyik srác elkezdett a padlóval szexelni, mondtuk neki egészségére.. Majd miután megnyertem a menetet, mindenki kidőlt(egy ember kivételével: Ákos), én viszont megígértem a csajnak/vagyis hát inkább rám lett erőszakolva/, hogy vele alszom. Oké ez így is lett, ám a dolgok kissé másképp sültek el, nem úgy, ahogy én azt szerettem illetve gondoltam volna, de ez most lényegtelen. (Ó hát persze nem kell ilyen-olyan csúnya dolgokra gondolni, hiszen nem vagyok akkora geci, hogy egy 90%-ig részeg csajtól bármilyen szexuális kapcsolatot óhajtanék kívánni...pedig megtehettem volna, de ő nem olyan, aki azok közé tartozik, hogy megérdemelné. A megérdemlés alatt pedig a kihasználásra gondolok.)

Minden esetre eléggé hardcore party volt az eseményeket eltekintve, bár részletezni tényleg nem akartam a dolgokat, mert akkor nemcsak a bejegyzés hosszúságától, de a tartalma miatt is elmenne a kedvetek az olvasástól! :))

 

Szólj hozzá

buli események