2012. már 06.

"Rendőr akadémia"

írta: Norva
"Rendőr akadémia"

 Ha jól emlékszem 1 hete írtam utoljára. Igazából nem maradtatok le semmiről, nem véletlenül nem írtam semmit, hiszen totál unalmas volt az előző hetem. A szokásos iskolai idétlenkedéseken kívül nem tudok sok mindent elmesélni, egyetlen egy dolgot kivéve talán: Találkoztam egy lány barátommal a hétvégén. Nagyon jól éreztem vele magamat. Aztán igazából az előző 2 hét ugye csupa parti volt, nem mentem el bulizni. 
A mai nap során bejött egy rendőr hozzánk előadást tartani mindenféle dologról. Íme az egyik sztori, amit nevetségesnek találtam:
Történt egy eset, amikor emosok hívtak össze találkozót. Megfogtok lepődni, mert amúgy én sem hittem el előtte, de az emos találkozókon nagy szokás ám a szex. És hát ezen a találkozón csak egyetlen egy csaj volt a többi mind srác. Az emosok viszont úgy voltak vele, hogy emiatt miért is szakítanák meg a hagyományukatA csaj nem tudott magáról nagyjából semmit, mert annyit ivott, hogy azt se tudta mit csinálnak vele. Aztán reggelre arra lettek figyelmesek, hogy ellopták a cuccaikat a Pesti emosok, feljelentést tettek, majd a kollégák már várták őket a Nyugati Pályaudvaron. Aztán a csaj csak annyit akart, hogy a telefonját adják vissza, neki nem esett ellenére az, hogy mit csináltak "vele", viszont ez nem így működik, mivel a csajszi semmit nem tudott magáról, ezért ez már nemi erőszaknak minősül...

Hát igen, ezen meglepődtünk és kicsit sem szakadtunk a nevetéstől. Ezen kívül hazaértem és írtam egy freestyle rapszöveget rögtönzésből, tehát nem igazán filóztam azon, hogy most mit írjak, ami jött, azt rögtön papírra vágtam, majd begépeltem(természetesen zenei alapra). Az eredmény pedig ez lett:
Megtörten érkeztem, fentről lenéztem s lefékeztem 
Néhány szakadt trógert megnéztem s felébredtem
Egy maroknyi svábbogár, semmit nem érő tagok
Akik reggeltől estig csak lopják a drága napot.
Letettem hát a lábam, s léptem egyet előre
Körülnéztem, toltam egy sort, ez lett én belőlem
Értékelni ki fog hát? Biztosan nem a drága jó haverok
Minden egyes percben szívják a vérem s mondják, hogy nagy szar vagyok.
Térjünk vissza a Földre, észrevettem pár arcot 
Leköpnek mindenkit, de nem bírják a nagy harcot
Élősködnek mindenki felett, mert erre való egy népség
Felnéztem az égre, mindenhol nagy kékség.
Gyávaság, hát mire jó ez, oltani a népet? 
Leköpnélek én is téged, utána meg betépek 
Verés kéne nektek, de ki lenne az a pár személy
Kinek megérné mocsokba mártani a két kezét.


Most  csak ennyit írok, majd még jelentkezem. 

Szólj hozzá

egyéb rap események