2012. feb 11.

Farsangi bál + after party.

írta: Norva
Farsangi bál + after party.

Hát ez a buli már kijárt nekünk. Elég sok minden történt ezen a napon. Elsősorban egyik haverommal felléptünk az este folyamán. A másik dolog, hogy a fellépés után rendesen megittam majdnem egy üveg vodkát. De kezdjünk mindent az elején.
Szerdán délután az pattant ki a fejemből, hogy "Mi lenne, ha rappelnék a Farsangi bálon?"
Nest(Norbi) barátom vállalkozott a szerepre, tehát ketten raktuk össze ezt a kis műsort. A szöveget egy nappal a farsangi bál előtt írtuk meg és csak 1 délutánunk volt a közös gyakorláshoz, tehát a szöveget nem tudtuk fejből. Egyetlen egy baj volt: hogy a fellépésnél nem lehetett annyira hallani a szöveget. Éppen ezért megosztom mindenkivel, hogy mit rappeltünk el.(Bár amúgy is megosztottam volna)
 

MeDv3:
Most Medve és Nest szövegelnek ám a színpadon
A kampányról beszámolunk, mert ránk jött a rímszezon,
Nem gondoltuk volna, hogy ezt pont farsangra tesszük
De most jött meg az ihlet, gondoltuk rímbe verjük.
A tizedik évfolyam épp megmérkőzik egymással
Hogy bebizonyítsák ki a király, ha kell egymásra mutogatással
Kaja,pia, plakátok meg sok ezernyi program
A három osztály megmutatja, hogy bizony ez ott van
A toppon, ahova valamelyik jelölt bizony eljut
A koronát,a dicsőséget zsebre vágja mert neki ez jut,
Nem beszélve arról, hogy mi mindent kell ezért tenni
Ígérgetni, meggyőzni és humorosnak lenni.
A jelöltek itt megmutathatják, hogy érdemes-e nekik
Elindulni ezen az úton s aztán pedig királynak lenni
Mert a tét bizony nem kicsi, ez ösztönzi az embert
Hogy mindent beleadjon, s elnyerje a címet.
Említsük meg viszont most a három karakán személyt,
Kik nagyra tették a mércét és megtalálta a helyét ,
Anda Ricsi, Sitku Áron na meg a Dinnyés Dani,
A három menő srác ezt bizony nagy dobra veri.
Szorgalmas osztályukkal bizony gyűjtik a voksokat,
Mindent beleadnak, mi meg nyomjuk a lájkokat,
Vesszük a ruhákat és tömjük a tökfejünket
Ezzel bíztatva őket hogy: Hajrá Hajrá gyerekek.

Refr(x2):
Ilyen ez a kampány bizony repül a seprűnyél,
Áron Potter megmutatja, ki itt a nagylegény,
De ne feledkezzünk meg Mexikói Ricsiről sem,
És ne maradjon ki a sorból a kemény Dinnyés Dani yeah!

NeSt:

Hétfőn elkezdték ezt a herce-hurcát,
a tét most az, hogy ki kapja a koronát.
Ingyen kaja, pólók, videók és képek,
megnyerni a díjat, ez itt a lényeg.
A tizedikes osztályok mindent beleadnak,
és reméljük nem mennek fejjel a falnak.
De elnézést kérek, kicsit faragatlan voltam,
úgy emlékszem a nevünket még el sem mondtam.
Medve és NeSt, csapatja most nektek,
és csak annyit kérek: ,,Az égbe a kezeket!''
De térjünk most vissza most, a fő eseményre,
és a benne foglalt, három személyre.
Sitku Áron, Dinnyés Dani és az Anda Ricsi,
a viadal presztizse, nem is olyan kicsi.
Aki majd nyer, az lesz a király, 
de azt hiszem, hogy ez az elismerés kijár.
Most megköszönöm nektek a szíves figyelmet,
mennem kell tovább tartani a fegyelmet.


Refr(x2):
Ilyen ez a kampány bizony repül a seprűnyél,
Áron Potter megmutatja, ki itt a nagylegény,
De ne feledkezzünk meg Mexikói Ricsiről sem,
És ne maradjon ki a sorból a kemény Dinnyés Dani yeah!

A zenei alap, amire pedig eltoltuk,azaz ennek egy általam módosított változata, hogy kijöjjön refrénre(közkívánatra):


A videó:

A minősége tudom, hogy nem a legjobb, de azért valamit lehet hallani.:)

A fellépés után szinte biztos voltam benne, hogy muszáj lesz fogyasztanom valami alkoholt, szóval kaptam egy üveg vodkát azzal a mondattal, hogy: Fogyassz belőle, amennyi jól esik! Hát mondtam jól van. Megittam majdnem az egész üveg vodkát utána pedig pörögtem, mint a disznók. Igazából alkohol nélkül is pörgök, csak nem csinálok annyi faszságot MINT amennyit tegnap csináltam. Igaz jól mozogtam, de volt pár jelenet, amikor kb úgy riszáltam magam, mint egy buzi. :DDDD Minden esetre a higany ember ismét színre lépett. Aztán kibékültem egy olyan személlyel, aki számomra nagyon fontos és nagyon szeretem őt.:) Az este folyamán a békülésünk után rengeteget táncoltunk egymással, ekkor már kissé kijózanodtam, nagyon élveztem azt az 1 órát vele mondhatnánk azt, hogy az este egyik legjobb 1 órája volt. Minden esetre Gergőékkel ismét adtuk a parti hangulatot:
-Norbi mutasd már meg, hogyan kell táncolni.
-IMÁDOM A PUNCIT ÉS A SÖRT! :DDDD
De előfordult az a mondat is részemről,hogy: Srácok,azt hiszem én mindjárt rárántok. xDDDD
Lemegyek majdnem hídba, aztán meg Áron beszól: Menj oda táncolj a Renivel, nagyon akar veled táncolni. Odamegyek de szegény Reninek mégsem támadt kedve. Aztán jött az ismételt higanyember formáció, majd mentem táncolni random emberekkel, körülnéztem, hogy van-e ismerős, de ha találkoztam valakivel jött a szöveg, hogy nagyon fasza volt a fellépés és elismerés érte(meg persze jöttek a megjegyzések, hogy szar volt a hangosítás, de ettől függetlenül jó volt stb). 
A farsang után gondoltuk jó néhányan, hogy elmegyünk afterpartizni. Hát ez a jó néhány tényleg nem túl sok ember volt a Balassa Pincében, így hát lementem a raktárba folytatni a bulit. Sokan voltunk és soha az életben nem randomkodtam egyedül ennyit egy afteron, mint ott. Ment a minimal tuc-tuc, fejrázás és higanyember ismét kapcsolt illetve a lábmozgást sem hagytam ki, csak itt éppenséggel kabátban. :D Aztán reggel a vonaton rappelgettem csak úgy, jött a kaller, hogy vegyek jegyet, de aztán mondta:
-Mivel ilyen jól megy neked, ezért ez az utad ingyenes.:DDD
Végül hazaértem sikeresen és felzabáltam mindent, amit láttam. :DD
Jó kis parti volt az biztos. :)

 

 

Szólj hozzá

egyéb buli rap