2012. jan 22.

Betegség után egy nagyszerűen sikerült hétvége.

írta: Norva
Betegség után egy nagyszerűen sikerült hétvége.

 Egész héten itthon ültem és tétlenkedtem.. Beteg voltam ugyebár és úgy voltam vele, hogy valószínűleg a hétvégémet is elfelejthetem. Semmi szervezés, semmi buli, mert még csak most gyógyulgattam ki belőle, anyámék meg úgy vannak vele, hogy visszaeshetek még ám a betegség állapotába. Meg amúgy sincs kit elhívni sehova, mert mindenki valahol bulizik a haveri körben, nekem meg most nem igazán van arra pénzem, hogy ilyen helyekre menjek, a másik meg az, hogy kedvem sem nagyon volt hozzá, inkább valami kocsmázás vagy együtt lógás vízipipával meg ilyesmik. Így is lett. 
Pénteken elkezdtem szervezkedni és megbeszélni néhány emberkével, hogy jöjjenek át Jászfalura. Először úgy tűnt, hogy nem lesz belőle semmi, mert az egyik Csolnokra a másik Dorogra, a harmadik meg akkor nem jön ki, ha az előző kettő sem jön.(Név szerint: Dzseni, Patti, Simi). Szóval mondom akkor fújva az egész hétvégém. DE aztán kiderült, hogy egyik sem megy sehová, mert vagy nincs kedve, vagy nem olyan a társaság. Innentől kezdve érthető a szitu: megbeszéltük, hogy mikor hol találkozzunk: 3-ra az állomáson Simivel, aztán majd negyed 5 kor a Pattival meg Dzsenivel. Feljöttünk Simivel először hozzánk, hogy összerakjuk a vízipipát meg minden, eközben Siminek segíteni való dolga volt apámnak: GPS-szel való szerencsétlenkedés. Utána legyalogoltunk az állomásra, Patti viszont meglepődött, hogy hozzánk fogunk menni, mert úgy terveztük, hogy megyünk körbe a faluban, aztán majd ha megfagytunk, bemegyünk felmelegedni és utána megyünk tovább sétálni. Ehelyett kb nálunk voltunk végig, és 1x kimentünk sétálni fel a bányákba, miután Dzsenike panaszkodott, hogy Ő SOKSOK füstöt akar a vízipipából..Hát én csináltam neki füstöt, meg is szédült jó pár szívás után..:) És mivel a Patti amúgy szégyellős..hát..kicsit nehezen alkalmazkodott a környezethez, de aztán csak összejött neki.:) Rengeteget hülyéskedtünk és rengeteg faszság fordult meg aznap. Viszont voltak véletlenek is, például amikor Patti megszólalt vízipipázásnál, hogy "sör szag van" és megszagolt engem(biztosan én vagyok sörös), és mivel néhányan nem figyelték, hogy mit csinált, én megpróbáltam elutánozni, de ő is elakarta utánozni, szóval ebből a kis véletlenből lett az, hogy az orrom az arcához ért és majdnem több lett belőle, mint amit szerettünk volna.. Hát ebben a pillanatban a röhögésfaktor 1000%-on volt, de a stresszfaktor is részemről. Kicsit kellemetlen volt a helyzet, főleg, hogy a Dzseniék olyat próbáltak meg erőltetni, amit felesleges lett volna, mivel Patti csak az exem, szép volt, jó volt meg minden, de már elmúlt. Aztán meg megkérdeztük, hogy milyen vízipipa dohánnyal csináljuk meg a második tömést, megszólalnak: jó lesz a kólás. Megtöltjük kólással, nem volt jó a kólás, tegyek új tömést. Teszünk bele fahéjasat, az sem jó, mert nincs füst. Aztán variálgattuk a dolgokat, lett a fahéjasnak füstje, elszívtuk még azt a tömést. Utána Dzseni,Simi meg a húgom magunkra hagytak engem meg a Pattit, mondván, hogy mi nagyon édesek vagyunk együtt...Ufff na ez volt mindennek a tetőpontja: Ők azt gondolták, hogy kijönnek 10perc múlva és mi már smárolunk egymással.. Hát természetesen nem így lett, csak tudtunk egymással beszélgetni. Kicsit más volt mint a többi, jobb is. Aztán csatlakoztunk a többiekhez idétlenkedni a kismacskával, olyan bolond és annyira szeretem.:)) Közben apám is mondta a hülyeségeit és bevágott egy régi viccet. Íme:

Jancsi és Juliska eltévednek az erdőben.Már nagyon rég óta mennek amikor Jancsi megszólal:
-Juliska léci léci nyúlj be a nadrágomba!
-Jaj Jancsi tudod hogy ezt nem szabad!
- De juliska kérlekszépen!
Jancsi addig győzködi Juliskát, amig benyúl a nadrágjába.
-Ugye milyen nagy? -Kérdi jancsi
- Igeen.
- Ugye milyen vastag?
- Igeen.
- Ugye milyen meleg?
- Igeen.
Nah látod Juliska,ezt mind neked szartam.
Hát igen. Ez offos volt. Meg megkérdezte a Dzsenitől, hogy volt-e már valami pasi és "hegesztett-e már". Szegény Dzseni köpni-nyelni nem tudott. Végül lekísértük őket az állomásra, megvártuk a vonatot, a kismacska meg utánunk jött, szóval kézben kellett hazavinnem, mert félt a kutyáktól. Fél órával ezután megjelent előttünk a Szigethy család és brigádja és követelték a húgomat, hogy beszélni akarnak vele, de aztán elegánsan kimentem és elküldtem őket a picsába, majd az anyám is kijött, végül az apám is fürdés után egy kabátban. Az már hatásos volt. Minden esetre az egészről majd írok egy teljes blog bejegyzést, hogy KI IS ez a Szigethy Hanna és mi is ez a "családháború" közöttünk?
Amúgy meg a napról annyit, hogy eszméletlen volt, tök jó érzés volt látni, hogy kivétel nélkül mindenki jól érezte magát..:)

Szólj hozzá

buli események