2011. dec 22.

Első nap a szünet után.

írta: Norva
Első nap a szünet után.

 VÉGRE SZÜNET! Ezzel kéne indítanom az egész bejegyzést. Már kurvára vártam ezt az egészet.. Mivel itthon kissé vitásra sikeredett az elő karácsony és teli lett a faszom, ezért elhatároztam, hogy elmegyek valahova. Van egy lány, aki tetszik és akartam is vele találkozni és úgy történt a dolog, hogy ők épp osztálytalálkozót szerveztek, és mi lenne, ha én is mennék. Mondom kíváncsi lennék az exemnek a fejére, ha meglátna engem ott. Szóval Evi tök boldog volt, és elmentem. :)) Persze előtte voltak vitáim az exemmel, hogy ha én megyek, akkor ő nem jön, mert vitatkozni fogunk,de aztán megoldódott ez a probléma. Mikor odaértem, nagyjából 10 percembe telt összespanolni a srácokkal, mert nyomattam a faszságaimat, ez meg mindenkinek tetszett, még nekem is kb.. :DDDDD El is voltunk rendesen jó ideig..Mindaddig, amíg a csajok nem mentek el valami kajáldába. Ezután mi lementünk a játszótérre, jól elszórakoztunk. Mikor visszamentünk a kajáldához a csajok már nem voltak ott.. Elkezdtük őket keresgélni, fel is hívtuk őket, de amint felvették, az egyik csaj mindíg kinyomta a telefont. Szóval maradtunk annál, hogy ha ennyire nem érdekeljük őket, akkor nem megyünk utánuk. Aztán még is az egyik felhívott, de ismét lenyomta a telefont. Szóval ezután én felhívtam őket és az egyik kurva anyázódott. Ez kicsit nagyon feltolta nálam a pumpát, szóval miután elgyalogoltunk az egyik üzlethez(ahova irányítottak minket),majd onnan felhívtam őket, és elég durván fejeztem ki magam: "TI KOMOLYAN VICCESNEK TALÁLJÁTOK EZT?! HOL A KURVA ISTEN FASZÁBA VAGYTOK SZOPATTOK MINKET BAZDMEG?! FASZOM TELI VAN MÁR, NEM TUDOM MELYIK KURVA ANYÁZÓDOTT DE SZÉTTAPOSOM A FEJÉT". Ezt követően most ÉN nyomtam ki a telefont.. Végül megtaláltuk őket, és megmondtam,hogy nagyjából 5 kört tettünk Dorogon, hogy megtaláljuk őket, mivel a kurva telefont kinyomták. Ezt követően kialakult egy kisebb konfliktus, de megoldottam a helyzetet. Aztán ismét külön vált a csoport két felé és végre tudtam eltölteni egy kis időt az Evivel is, mivel velünk jött.:-) Ettől boldogabb lettem és elnézést kértem tőle, hogy vele beszéltem úgy a telefonba, mint egy kutyával, mert előtte nem tudtam, hogy ki nyomta ki stb. Ezt követően az exemmel alakult ki egy nagyobb konfliktus. Eleinte telefonba beszéltük a dolgokat, majd élőben vitatkoztunk az állomáson, majd a vonatra felszállva ő is meg én is elcsöndesedtünk.. Végül az ideg ismét szétküldött és szétküldtem a kapaszkodó csövet.
Aztán hazaérve facebookon elnézést kértem mindenkitől, mert végül is én is hibás voltam, például nem kellett volna leüvöltenem őket olyan csúnyán stb stb.
Végül is nem tudom, hogy jónak vagy rossznak soroljam be a napot, mert legalább nem voltam itthon, hogy hallgassam a vitatkozást, de láthattam egy olyan személyt, akitől télleg szeretnék valamit. :-) 
Meglátjuk mit hoz a többi nap..:)

Szólj hozzá

buli