2011. dec 07.

Egy kis összefoglaló.

írta: Norva
Egy kis összefoglaló.

 Nos kezdjük azzal,hogy a laza hétvége után belevágtunk ebbe az új hétbe. Már csak másfél hetet kell suliba járni az újabb szünetig.Zsííír!:)) A most hétvégém ismét bevan táblázva,pénteken szalagavató,szombaton pedig Vörösvári roti születésnap ünneplés! 
A másik jó dolog pedig az,hogy az előző kapcsolatom ugyan nem úgy sült el,ahogy én azt szerettem volna,szóval sajnos gyorsan szétmentünk(ebből a szemszögből nézve nem jó,viszont barátok maradtunk),de az ő helyébe lépett egy olyan lány,akivel már több hónapja összeakartam jönni,de mindíg máshogy sültek el a dolgok,szóval "elkerültük egymást"(ezalatt azt értem,hogy nem vettük le egymás reakcióiból,hogy ki mit akar pontosan),összevesztünk,félreértettünk dolgokat.Igazából erre is úgy döbbentem rá,hogy ő mit érez,hogy feltörtem a drágalátós húgom facebookját és visszakerestem a beszélgetésüket,ahol minden pontosan levolt írva.. Én meg ledöbbenve olvastam végig a sorokat(ez szombaton történt). Aztán másnap ráírtam és leírtam neki mindent,persze ő kissé még morci volt rám,hogy összejöttem egy másik csajjal,de hát elmagyaráztam neki,hogy nekem nem úgy jött le a dolog,hogy TE akarnál is valamit,szóval kissé megint összekaptunk,de aztán kimondtam azt a bizonyos szót,hogy "Szeretlek..". Szóval kialakult egy "Barátok közt"-höz hasonló szappanopera,de elértem az egyik olyan célomat,amire már több hónapja várok.:))

Tehát boldogság hormon IZ HÍR,EZ A JÓ HÍR!(öreg Johnny Gold.:D). 

 

Most viszont elmondom,hogy nagyjából mi történt az utóbbi 3 napban.
Hétfőn kijelentette a matektanár,hogy szerdán írunk dogát ÚGY,hogy az előző héten 2 matek óráról is hiányoztam,hiszen beteg voltam és még bepótolni sem tudtam azt az anyagrészt,szóval panic gomb mode ON!!:O Bioszból meg témazárót írtunk,de mivel én hiányoztam,ezért újra írhatom.:) Úgy konkrétan hétfőn semmi érdekes nem történt...


Jöhet a kedd,eddigi hetem legrosszabb napja. Hogy miért? Nézzük részletesen. 
Ezen a napon volt a szecskaavató műsor,amire én megígértem a 9/B osztálynak,hogy elmegyek és megnézem mekkora ökörséget állítottak össze. Az első 2 lyukas órában a 9/C-sek műsorát még megtudtam nézni,mert próbáltak,de a többiről lemaradtam. Mivel a szecskaavató műsorok délután 3 órakor kezdődtek és nekem ez idő alatt fakultációs órám volt,hát mit se mondjak,megkérdeztük az igazgatót,hogy most meglesz-e tartva a fakt vagy sem. Mondta,hogy meglesz természetesen. Hát akkor gondoltam mivel anyámmal megbeszéltem,hogy leigazolja azt a 2 órát,nem mentem be fakultációra..Azaz csak az első 10 percre nem. Mivel 10-15 perccel később jött az osztálytársam utánam,hogy menjek be faktra,mert az igazgató kivan akadva rám(nemtudom eddig említettem-e,hogy ő a faktos tanárunk),mert mi az,hogy én nem megyek be faktra. Bementem a terembe,magához hívatott és megkérdezte,hogy én mit képzelek magamról? Mondom anyukám leigazolja ezt a 2 órát,mert megbeszéltem vele,erre elkezd papolni nekem,hogy nem fog semmit se leigazolni és a helyemre küldött,majd kijelentette,hogy óra végén beszélni akar velem illetve azt is,hogy adjam le a faktot félévkor,mert mi nem fogjuk kibírni egymás mellett a következő másfél évben,vagy keressek másik iskolát.. 
Szóval amíg mindenki lent nézte az előadásokat,addig én csúnya szavakkal fogalmazva SZOPTAM A FASZT fakultáción. Óra végén az igazgató mégsem akart velem beszélni. Mondtam neki,hogy én szívesen megbeszélek bármit,erre ő engem lehülyézett,amire én visszakontráztam,hogy: Ne haragudjon,de én ezt nem tudom elfogadni,maga milyen jogon hülyéz le engem? Aztán megpróbált valami másik szót keresni,de én fogtam magam és elmentem a faszba végignézni a vetélkedőket,mert arról hála istennek nem maradtam le. Most nem írom le,hogy mi volt a vetélkedőn,de gratulálok a 9/B-nek,hogy a műsorukkal is nyertek,de a vetélkedőt is megnyerték.:)

A mai nap folyamán meg bementem a TH-ba látogatóba,hát mit se mondjak, a nyílt nap felét végig röhögtem,rögtön az elején:
-Tanárnő én nem tudok leülni,mert ordítoznak a fülembe és már fáj a fejem
*Vitatkozás közben betoppan a srác 40 perces késéssel*
-Jó reggelt kívánok elnézést a késésért...xDD
Majd végighallgattunk egy fárasztó előadást az iskoláról,és mint kiderült,az igazgatóhelyettes nem nagyon ért a kommunikációhoz,mert minden második mondatában volt valami hiba,vagy ismétlés. De ami kiütötte a biztosítékot az az volt,hogy ott van a powerpointban,hogy miről fog beszélni,de egyszer nem használta(pedig szüksége lett volna rá).
Az előadás után bejött a gépészeti vezérigazgató,hogy ő és 2 kollégája körbekísér minket különböző helységekben. Hát az érdekessége az volt a dolognak,hogy amikor megkérdezte,hogy ki milyen szakra jelentkezett,senki sem tette fel semmire a kezét,miután megismételte magát,nagyjából fodrásznak 10 srác ment 8 csaj kíséretében. Gépészek között meg megjelent egy csaj is. xD 
Összefoglalva a dolgokat elég érdekesre sikeredett a hét első fele,izgatottan várom mi fog történni a második felében,azaz nagyjából a PARTI szezonban.:)

 

 

Szólj hozzá

események