2011. jún 22.

Na nézzük miből élünk!Kezdődik a parti szezon.

írta: Norva
Na nézzük miből élünk!Kezdődik a parti szezon.

Így reggel kb fél órás meditációnyi "pihenéssel" írom ezt a kis bejegyzést,ami egy házibuli után íródik. Szóval nézzük az eseményeket.
A nyár elkezdődött,buli szezon van,én már körübelül három napja folyamatosan bulizok meg punnyadok és nagyjából ez így felváltva megy.
Tegnap(azaz kedden) így délután 1 óra környékén szólnak,hogy házibuli lesz és hogy menjünk,mert megvagyunk hívva. Mondom oké mikor lesz alapozás satöbbi,azt mondták délután 5 kor kezdődik úgy minden és reggelig fog tartani. Mondom jó kis partinak ígérkezik. Mondják,hogy pia az 5 liter 74%-os házipálinka lesz,szóval aki nagyon szomjas,az nyugodtan megkortyolhatta a "szent tűz fioláját" és nagyjából jól is érezte magát. Na de a bevezetésből elég,csöppenjünk bele a buliba.
Úgy nagyjából még 5 óra sem múlt el,Regi és Zóra már kocsmába akartak menni,hogy vegyenek maguknak sört,de a végén energiatial lett belőle,mivel rakás pálinka van fennt a háznál. A zene beüzemelése tartott körübelül 2-3 órába,míg végre kitudtam írni azokat a rohadt lemezeket,mert mindíg volt valami búbánata(konvertálás,mert azt mondták a DVD nem viszi az MP3-at azt a végén MP3-ba írtam rá és vitte és egyéb szerencsétlenségek). Aztán tömtünk egy karist vp-t,egész jól meglett tömve és finom is volt,ámbár volt,aki nem igazán bírta még ezt az egészet,és hozzá kellett szoktatni. Aztán a zenéket már elkezdtük nyomatni,először valami rockot,hogy mégse legyen olyan csönd,közben írtam ki a zenéket. Majd betettük,és még úgy józanon letoltam egy kis drámenbéjz-t. Tükör előtti denszelés powaaaa!!! Aztán felhívott az egyik srác apja,hogy minden oké-e én beadtam,hogy nem piálunk csak narancsot iszunk,meg jó kisfiúk vagyunk,kenjünk a szendvicseket,filmet nézünk,popcornozunk ááá szó se róla,nincs ilyen probléma.. :DD Problem solved. Majd később ugyanezt a technikát megnéztük kissé ittas állapotban,de ez már egy más téma. Egyelőre jussunk el odaáig,hogy nekiálltunk üvegezni,ami először csicskultan indult,mindenki csak felelgetett,meg ha az volt,hogy merni kell,akkor meg kibújt a feladat alól. Tehát ezt én nem komáltam,de aztán kezdett egyre jobb lenni,főleg a sok hülyeség miatt.. :D Aztán kezdett már mindenki kissé pálinkás hangulatba kerülni,tömtem még egy vizipipát,de ebbe már higítottam egy kis páleszt is. Kurva finom lett. Aztán indult megint a táncszezon és a piálás. Majd egyszer csak Sebi meghúzta a páleszt üvegből csurig,és annyit látok,hogy a hülyegyerek fut végig a teraszon és széthányt mindent még saját magát is lehányta. Aztán ott paráztam,hogy valami lesz,mert mégis csak pálinka,szal itattam vele egy kis tejet,aztán jobban is lett.Volt egy kis gang-bang egy-egy hálószobában,mikor benyitottam az egyikbe annyit látok, 4 kan fekszik egymás mellett,az ötödik meg a többin.. Aztán még ment a buli reggel 6 ig,de volt aki már igencsak aludt,leültünk megnézni egy filmet közben,ami igazából kurvaszar volt,transzokkal meg buzikkal teli,de vicces(márcsak maga a figurák,aki nem ismerné Doberman a címe). Azok a szövegek,amiket letoltak benne,meg amiket ott csináltak,hátborzongató volt,talán az mentette meg a tudatosságom,hogy ittam valamit. :DDD Végül befejeztem egy kis meditálással az egész bulit,majd a házigazdával összetakarítottuk azt,ami még maradt. Bár nem sokat kellett takarítani.
Hát szóval ez is egy jó emlék marad a parti kalendáriumban.

Szólj hozzá