2011. jún 17.

Születésnapi buli,így kezdődik egy jó nyáriszünet.

írta: Norva
Születésnapi buli,így kezdődik egy jó nyáriszünet.

Hmm.. Hát igen eljött ennek is az ideje,amit áttettünk egy héttel későbbre,hogy sok embernek jó legyen,mivel a társaság fele azt mondta nem ér rá akkor,amikor eredetileg szervezve lett volna. Végülis még így se annyian voltunk,amennyien meglettek hívva(körübelül a társaság fele azaz olyan 16-18 ember),de még így is faszára sikeredett ez az egész. Kezdjük az egészet a legelején.
Réges régen,mikor még sehol senki nem létezett,még jó magam se,hirtelen kijöttem onnan,ahonnan lehet nem kellett volna,mert így megmentettem volna az egész emberiséget,de ez sajnos nem így sült el. Telt,múlt az idő,míg a srác,kit elneveztek Norbinak,csapott egy nagy-nagy 17. születésnapi partit,amit egy közeli kibérelt teremben tartottak meg.
És blablabla...
Szóval a mixek már napokkal a parti előtt elkezdtek készülni,szedegettem folyamatosan a zenéket,és kezdett inogni a parti hangulat. Aztán ahogy eljött a nap,már mindenki hemzsegett az örömtől,készülnek a szendvicsek,gyűlnek a piák és az emberek. A zenedoboz már készen áll a működésre,ám az érkező tömeg mennyisége először meglepő volt. De aztán 10 órakor nekivetemedtünk a bulinak,előtte csak alapozgattunk egy kicsit. Jó kis Hubertus,Vodka,Pezsgő,Bor minden ami szem szájnak ingere.
-Igya a születésnapos az első kortyot.
A születésnapos az első 10 kortyot itta.. :) Meg még utánna ami maradt. Aztán pezsgőt hubival,hubit vodkával. Hiszen úgy a jó. :D Majd irány be a terembe egy kicsit pogózni illetve pörögni a jó kis drum n bass-ra. Ezt követően a faterom letalált motorral és ellenőrizte mit csinálunk. Hát ő se volt már egészséges állapotban.. :DDD De hát ilyen az élet. Későbbi időkben már eléggé pörgött a hangulat,bár páran hazamentek előbb. Peti barátunk 2 csajjal is kavart,úgy,hogy mellette van barátnője,szóval kissé pipa voltam a srácra. Danit hajnalban utolérte a kisvuk,meg rajta kívül még egy-két embert. :DD
Húgom kérdi:
-Simi jóól vaagy?
-Jól jól köszi..BLŐEEE
xDD
És ugyanez eljátszódott a Danival is.:
-Dani jól vaagy?
-öüüüüüőőüü.Nemm.. x)
Hát jah. :D Szóval elvoltunk,aztán még mentek a jó mixek,zenék,szórakozás,sörös vizipipa és a jó társaság.
A vége fele volt a legizgalmasabb,mikor ott voltunk kb 4 en és takarítani kellett. Igaz nemsokmindent,csak nem tudom mi a faszért kellett a földre szotyizni..
A seprűnek egy körübelül 30 centi hosszú fűzfaág felelt meg illetve a felmosórongynak egy darab bot és egy arra rákötött pulcsi volt. A kreativitás határtalan,mondani szoktam én.. :D Majd 8 óra fele elhagytuk a termet,elindultunk az állomás felé,leültünk gengelni 3-man én meg bealudtam közben. És mikor jött a vonat akkor szóltak hogy, Norbii Norbiiii jön a vonat. :D Felugrottam,aztán nagyjából a 10 perces utat fél óra alatt tettem meg,mert kissé nehézkés volt a cucc.. xD

Jó parti volt,mégtöbb ilyet kéne szervezni.:)

Szólj hozzá