2011. már 17.

Szünet után

írta: Norva
Szünet után

Nos első sorban azért nem írtam 1 hétig,mert a blog szolgáltató baszakodott,szóval elnézést a kellemetlenségekért. Másrészt egyébként se sok mindent tudok úgy elmondani az utóbbi 1 hétről. De amit tudok,azt leírom.
Első sorban amiről írni tudnék az az,hogy hogyan telt a hosszú hétvége. Legtöbbet inkább a környéken élő spanokkal voltam(Vik,Dani). Pénteken elmentünk bowlingozni ide a jászfalusi bowling pályára. Előtte persze lógtunk itt-ott még csabára is átugrottunk pénzt kivenni,mert a jászfalusi CBA-ban a hülye picsa rosszul húzta le a bankkártyát és kézpénzel kellett fizetni a piát amit vettünk és mivel nem fogadták el a bankkártyát a bowling pályán,kénytelenek voltunk átmenni.Csabán ügyesen nekimentem a fának,pontosabban a faágnak. A bank automata felett volt egy kamera. Gondolom mikor visszanézték a felvételeket kissé csodálkoztak. :] Szóval miután ez megvolt,visszatoltuk a képünket jászfalura. Természetesen ittuk a "VODKA KOBRÁT"(ha már bombára nem volt futtya :D). Felszabadultak a kedélyek,mentünk bowlingozni. Majd fél 11 fele hazataláltam,elkezdtem zenét írni. Másnap jöttek rokonok,de kimentem kicsit lógni,mert untam a búrám mellesleg szép idő volt kint. Igazából csak beszélgettünk,meg lógtunk és sétálgattunk. Majd miután hazajöttem,még maradt sok pia. Megtaláltam a kedvencemet,fél üveg vodkát,azt beküldtem,aztán kiderült,hogy van még egy teli üveg,ami arra vár,hogy megigyam. Azt is beküldtem,azt elvoltam magamnak...:) A legérdekesebb az volt,hogy kutya bajom nem volt tőle.. :D De mégérdekesebb igazán az volt,hogy egy csajszival webcamoztunk és sikerült álomba küldenem magam fél órára.. Csaj csodálkozhatott,mire magamhoz tértem,már nem volt MSN en..:( Vasárnap is szép idő volt,tehát mentem találkozni egyik csajszi ismerősömmel Csabára.. Ott is beszélgettünk érdekes dolgokról,majd csapódott a húgom,én meg úgy voltam vele,hogy akkor inkább lécelek máshová. Természetesen nem volt jelentkező,mert inkább mindenki bennt gubbasztott. Március 15. most kivételesen forradalomnélküli nap volt ráadásul a nap is sütött.
Aztán jött a suli,minden visszakerült a régi kerékvágásba. Már az első órákban nagyokat röhögtünk.
Most nem sokat írtam,mert fáradt is vagyok hozzá,meg úgy nem nagyon jut eszembe semmi. Szal cső.

Szólj hozzá