2010. dec 26.

December 24-25-26.

írta: Norva
December 24-25-26.

Először is Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Összeszedem nagyjából,hogy hogyan is nézett ki ez a 3 napom.
A Szenteste szarul kezdődött,mert előtte megelőző nap volt egy kis családi civakodás. Reggel felkeltem néztem ki a tökfejemből. Mindenki készülődik, apám lemegy mamámhoz és beszélgetnek meg isznak.
Aztán később húgom elkezdi feldíszíteni a már "kicsit odavagyok" karácsonyfát. :DD Elkezdek zongorázni(fél óra keresés után megtaláltam az adapterjét), aztán lementem mamámékhoz köszöntőt mondani, apám kicsit bedilizett azt ott is hagytam őket. Fél órával később kopogtatnak,mamám odaadja az ajándékokat meg pénzt meg egyebeket, aztán kiakarnak készíteni idegileg,de nagynénjém(apám testvére) lerendezi őket. :DD Aztán jókat beszélgettünk vele a csajozásról,pasizásról meg úgy minden egyébről, röhögtünk sokat. Mindenki hazament,én meg jóllaktam. Fennt ültem hajnali 3 ig(mint általában 2-4 óra között szoktam mozogni). Majd felkeltem reggel 9 kor és visszaaludtam délig. Mire kelek fel? Arra,hogy a Norbit felkéne ébreszteni azért,mert megyünk Dorogra. Azt hittem,hogy majd 26.án megyünk,kiderült,hogy nem. Gyors összekaptam magam aztán a 13:23 as busszal mentem, anyámék vonattal mentek tehát elkerültük egymást. Odaértem rögtön egy felessel köszöntöttek(hát ezt így illik nálunk xd), aztán még 1 meg még 1 aztán még egy doboz sör is lecsúszott. És ez így ment. Aztán megkaptuk ott is azt amit kellett(csomag xd), webcamoztunk a Székely rokonokkal, elökörködtünk,vicceket meséltünk,jót kajáltunk,ittunk tovább,aztán lemegyek a buszmegállóba,hogy hazajövök a 17:12 es busszal,mert nekem elég volt ennyi. Erre várok fél órát,busz az sehol,elindulok visszafele és a busz ott van a pofám előtt,de már nem érem el. Kellemes Ünnepeket a Volán ZRT. nek is. Meg leszólít egy csávóka,hogy nincs-e egy szál cigim. Hát mondom boccs,de nem dohányzom én vp-vel tolom. Aztán elkezdi tolni nekem,hogy az ő fia is vp-zik úgy hívják,hogy Parlagi Norbert,végzős éshogy nem ismerem-e véletlenül. Mondom hát asszem a szakiba jár nem? Aztán mondom neki,hogy én nem abba a suliba járok aztán szia. :)) Később aztán kimentem a 17:52 es buszhoz,na az csak 10 percet késett,így lazán fel is tudtam rá szállni."Szállj szállj, emeráld" xD Hazaértem, apámnak(aki nem jött el ugyebár, mert nem volt túl jó "állapotban") elmeséltem mi volt a kaja,mit ittam meg egyebek. Leültem gép elé mixelni,aztán zongoráztam még egy órát, leültem ismét kockulni valami játékkal aztán kéz csókolom. Ma 26. van holnap meg haverokkal vizipipázunk. Majd valószínüleg kedden megyek oszttársamhoz mert jön még egy pár oszttárs azt csinálunk egy kis bulit(de ez még nem biztos legalább is az én részemről).
További szép napot.

Szólj hozzá