2010. nov 19.

Ez a hét röviden.

írta: Norva
Ez a hét röviden.

Összeszedem nagyjából mi történt ezen a héten.
Hétfői nap viszonylag gyorsan eltelt. Unalmas volt kivéve a tesi órát. Ott megint elökörködtünk az Áronnal. Áron unta a tesit, úgyhogy bejött velem a konditerembe, mert én általában szoktam kondizni. Utánna Áron lefeküdt a szőnyegre,kimentem és lecsultam a gatyáját. Aztán beültem énis mellé azt kiszáradtam eléggé. Elég ragacsos turmó jött fel, a hülyegyerek köpött egyet, mondom köpök énis. Ott lógott 10 percig a falon. Aztán keddi nap 2 tesivel kezdtünk, kosaraztunk majd megint kondiztunk. Ja és lefutottam a Coopert. 15 kör 12 perc alatt. Gyengébb mint eddig volt,de nem is voltam formában. Kémia órán kaptuk az oltást. Hogy miért? Volt pár kedves szülő a szülői fogadó órán, akik elkezdtek ilyesmiket mondani,hogy: Maga egy szörnyeteg,aki nem segít senkinek,mindenki fél magától,mindenki retteg satöbbi satöbbi. Erre: Leírtuk az egész dolgozatjavítását. "Írjad,írjad mert megnézem" "Konstítúciós izomerek,na mik azok?-> Olyan atomok amik blablabla..Oh elnézést a legfontosabbat nem mondtam el..Várjatok várjatok. Tankönyv 20. oldal VASTAG BETŰS rész"...És ez egész órán így ment. És ez mostantól így is fog menni. Minden második órán felelni fogunk illetve röpdolgozatot írunk. Buszon is elhülyéskedtük az időt, bár mindíg ezt csináljuk,aztán történt egy kisebb baleset is,de ezt nem írnám le.(Aki ismeri a sztorit, az tudja mi volt). Szerdán töri óra: Pera röhögött egy jót,de olyan viccesen röhögött,hogy az egész osztályt elkapta a röhögés. Általában mindíg tol véletlenben egy "beatboxot", jobban mint én kb. :DDD Éneken filmet néztünk és szunyókáltam is egy jót. Osztályfőnökivel probléma nem volt,gyors ledaráltuk a lényeget, megint röhögtünk egy sort, aztán tipliztünk haza. Szembesültem illetve szembesítettek azzal amit tettem,de ezt egész nap fújták(ezt megint azok tudják,akik ismerik a sztorit.)Csütörtöktől tartott mindenki a legjobban. Kikaptuk a témazárókat. 3 AST KAPTAM!!! :DD De kaptam egy nagy oltást is. Leírtam 3 mondatot: Az egyik a JÓ válasz. A másik a FORDÍTOTTJA volt,ami nem volt jó válasz. A harmadik meg a KETTŐ keveréke volt. Aztán kijelentette, hogy igenis bevezeti mostantól a "minden órán kisdolgozat,felelés" dolgot. Hurrá ^^' A mai nap volt az,ami tarolt. Rajz óra alapjáraton laza volt: Mivel érettségiztek a rajz teremben, ezért a tantermünkben volt a rajz óra. Igazából mesélt a tanárnő mindenféle néprajzról,de Áron pénzérméivel voltam elfoglalva, amilyen szépen forgatta őket. :D Föci órán helyettesítés volt,ment az ökörködés. Jött a dupla magyar-.-" A legkevésbé élveztem ezt az órát.egész órán másoltunk,de az volt a poén,hogy Áron kirakta Faragó pulcsiját az ablakba.. XD bejön a tanár és elkezdi mondani, hogy szólni fog most már az ofőnek. Aztán jött a régebbi ötletünk: Toljuk partiba a "mélytorkozást üveggel" című cuccost. Ami azt jelenti,hogy be kell kapni az üveg nyakát is és hátra kell dönteni a fejed. Na igen...Ebből lett az,hogy ki csinálja a legviccesebben.. Nekem sikerült elég viccesen csinálnom ahhoz,hogy Csakog megnevettessen.. Hopp mint az ágyú,úgy kiköptem a vizet :DDD. Majd következő szünetben ismételtünk. Megtöltöttünk 4 üveget(3 db fél literest egy darab 2 literest,mert Faragó bevállalta). Odamentem geci módjára issza issza megnyomtam az üveg nyakát a gyerek csurom víz,a padló csurom víz, Krisztián megfullad,HUAN tolja a hülyeségét: "Krisztián,alig fogy az italod" Faragó röhögteti pulyka hanggal, Krisztián Faragóra köpi a piát,Faragó mégvizesebb lesz.. Illetve nyálas. Órák után is folytattuk ezt az ökörséget, mert úgy voltam vele hogy maradok röplabdán,de mivel a kib*szott kulcsot itthon hagytam, így a cucc a szekrényben maradt, szal mentem haza a legközelebbi busszal. JA és Kiemelném,hogy HUANNAL mindíg lógunk a folyósón :DDD Ma például Faragó és HUAN voltak a kísérőim,mentünk barázdálkodni meg "sunákat nézni" :D... Összességében ez a hét jó volt, leszámítva azt az egy dolgot...

Szólj hozzá