2010. nov 04.

Szünet közepe.

írta: Norva
Szünet közepe.

Összeszedem pár sorban,hogy az eddigi szünetem miből állt.
Kezdjük egy hétfővel. Nekiálltam kémiát tanulni. Kivázlatoltam a témazáró anyagát. Pihengettem, zenét hallgattam és nyelvet tanultam. Aztán kedden Dani szétszakította a mikrofon JET dugóját(hülyegyerek), csináltam róla egy poénképet és írtunk hozzá egy kis sztorit,majd kinnt lógtunk haverokkal és elmélkedtünk azon,hogy visszakéne "szereznünk" a focipályát, mert mi vagyunk a sorosok, azok, akik kiérdemlik azt a trónhelyet. Kijár a respect. Megbeszéltük a szerdai bulit, hogy mit fogunk alkotni, kik jönnek és minden egyéb, utánna elsétálgattunk minden fele,hülyéskedtünk majd feltoltuk a pofánkat a játszótérre. Hülyültünk, szotyiztunk, majd hazamentünk. Itthon MSN eztem,meg facebookon toltam a hülyeségeimet. Szerdai nap délután 4 óra fele lecuccoltunk Vityáékhoz. Összeültünk, összeszereltük a gépeket, billiárdoztunk, pókereztünk,jó sokat röhögtünk, és kockultunk. Majd csütörtök reggel fél 7 kor hazaindultam mindenféle alvás nélkül.7 re hazaértem, raktam be egy kis zenét, pihengettem DE Nem aludtam. Majd délután 4-re átmentem még Leányvárra találkozni a húgom barátnőivel,a keresztanyjával aki a barátnőjének az anyja,egy másik csajjal még az is egy barátnő és annak az unokaöccse aztán elvoltunk, elnevettük az időt,sétálgattunk, mentük Játszótérre, Xéni szobájában beszélgettünk,zenét hallgattunk, szal elütöttük az időt, majd olyan este 8 fele elkísértünk mindenkit haza, húgom ottmaradt a Xénivel aztán ennyi. Igazából állítólag valaki sikított Leányváron szóval én már készenlétbe helyeztem magam, hogy ha lenne esetleg valami. Igazából jól telik a szünetem. De lassacskán vége. Várom a szombati Zenithet.

Szólj hozzá