2010. okt 19.

Röhögés,tapadás világnapja!! xD

írta: Norva
Röhögés,tapadás világnapja!! xD

Na igen ez 2 az 1 ben dolog, hogy miért is van így?Belekezdek.
Reggel fél 7 kor keltem fel. Nagyjából volt 12 percem leérni a buszmegállóba úgy,hogy én 10-15 percre lakok tőle. ez úgy nézett ki,hogy könyvek a földön,ruha az volt ami volt, gyors fölkaptam magamra valamit. Sőt még a fogmosás is úgy nézett ki,hogy a fogkrém fele mellé ment, hajamat se tudtam rendbebaszni és a suliban jöttem rá, hogy abba a pólóba mentem el, amiben aludtam. Hát ez kész mondom ennél jobban nem kezdődhet egy nap. De még azt le se írtam, hogy mi volt a buszo(ko)n. Felszálltunk. Fasz buszsofőr csak elöl nyitotta ki az ajtót. Felfértünk valahogyan. Leányváron megállunk. Két kurva nem tud felszállni,ezért a buszsofőr megmakacsolja magát és azt mondja, hogy ő addig egy talpalatnyit se fog gurulni ameddig fel nem férnek ők. Hát mondom kurva anyád kikéne nyitni hátul is vagy a parasztoknak beljebb kéne menni. Felfértek valahogyan. Ekkor jött az, hogy Dani és Marci barátunk alkotott,mert ők a királyak. Megnyomják a jelzőt,megáll a busz és kiderül "senki sem száll le" mekkora csoda. :-) És akkor a buszsofőr barátunk megint jön a hülyeségével,hogy aki megnyomta az most rögtön szálljon le(még egy 3 percet ezzel basztunk el). Na mondom oké elég lesz, Marci felhozta az ötletet,hogy Dorogon a DM-nél szálljunk le és várjuk meg az elővárosit inkább. Először nem akartam leszállni,de inkább jobb ötletnek tartottam minthogy ezzel a buzi sofőrrel maradjak tovább egy buszon. Vártunk 10 percet, felszálltunk a buszra 3 -man(Krisztián,Marci, én). Út közben felfedeztünk egy hibát.. Milyen jó is a busznak a szigetelése(ajtónál). Kertvárosnál az ajtó nem akart becsukódni,nyitva maradt. Elkezdtünk játszadozni vele, a busz ajtaját kiakasztottuk. A busz tagjai sokat röhögtek, ameddig én üvöltöttem kifele a buszból(RISZPEKT ESZTERGOM :D). Felértünk a suliba, elteltek az órák. Eljött a kémia óra,azaz a leszámolás ideje. Mivel a kémia termet taknyosok lefoglalták,ezért a fizikában volt kémia óránk. Áron és Tomi késtek 2 percet. Bejöttek órára, Sz.Zs leoltotta őket:
"Mivan ti délutánosok vagytok,vagy rátok nem vonatkozik a csengő szó?"
Aztán jöttek megint a kajás példák(giliszta és kukorica plusz borsó szem. Úgy képzeljük el a láncok erősségét,mint amikor a giliszták összeakadnak stb).
Hazaértem,leültem pihenni,tanulni majd leültem a gép elé. Rám írnak 800-zan. Azt se tudom hova kapkodjak, kinek írjak és mit. Viszonylag jó nap volt 1-2 dolgot leszámítva. De az maradjon titok :-)

Szólj hozzá