2010. okt 07.

Mai nap...

írta: Norva
Mai nap...

Hát a mai napra röviden annyit tudok mondani: Atomfaszaaaa.
Hogy miért? Kezdjük ott,hogy....

A két tesin kondiztam egy jót. Magyaron javítottuk tovább a szövegértés dolgozatokat(ezekre is csak gratulációt tudok mondani azoknak, akik a 35 pontos szövegértést 15 pont alatt teljesítették..derék dolog :DDD) Matekon volt egy lyukas órám. Ameddig a többiek lennt írták a matek tz-ket az ebédlőben én addig fennt tanultam illetve beszélgettem egy másik osztálytársammal. Ezt követte egy angol óra, amin most a sok bénázáson kívül semmi sem jelentkezett. Majd elérkezett az Istenkirály óra ideje: A Kémia.. És nem azért istenkirály mert annyira profi vagyok,hogy imádom mert olyan könnyű satöbbi. Nézzük csak,hogy miért is?
A tanárunk egy csapásra átváltozott "szupertanárrá". Ezt úgy képzeljétek el,hogy most 3x annyit oltott mint általában, és degezre röhögtük a fejünket. Nos a helyzet a következő volt:
Történt az az eset,hogy a tanár észrevett Dávid nyakán egy sebet. Ez még egy régebbi seb, Dávid műtétje után maradt meg. A tanár jött azzal ,hogy:
-"Hozok neked Aloe Verát. Otthon úgy is sok van belőle. Ez úgy néz ki,hogy levágok otthonról *katt* és elhozom neked. Majd otthon mint a kiflit kettészeled(úú valahogy gondoltam,hogy megint valami kajaaprítós téma lesz)"
Nézünk ki a fejünkből és a végén az Aloe veráról eljutottunk a benzinig,hogy annak milyen szerkezete van illetve a BENZIN ÁRA CSÖKKENT!!
-"Megkülönböztetünk egyenes láncos illetve kötéses molekulákat. Ugyanúgy a benzinnek a minősége is változik mint a kenyéré, néha a kenyér elég jó, van amikor nagyjából szétesik. Na én az egyenes láncú benzint(mutatja a láncot) nem szeretem.. Mert rossz minőségű.(aztán magyaráz róla egy 5 percet). Na itt van a többláncú,több elágazású NA EZT SZERETEM ÉN(és az a fej amit hozzávágott szinte ELEMEZHETETLEN)" úgy képzeljétek el mint egy reklámarcot, amikor ajánlja a különböző kenőcsöket. XD Feljött még a cuccoknak a minőségi elemzése(amiből a láncokat rakja össze),hogy:
-" Ez nem izé bóvli magyar termék, nem azért hajlik össze vissza, ez a KIRÁLY termék" XD Ezen felül feljött a paprika is témának,hogy abba milyen anyag van:
-" A paprikát is különböző anyagok teszik csípősé....*hatásszünet* itt vannak a paprikaprofesszorok ők megtudják mondani biztosan*fejével mutogat és kacsingat ránk*" XDDD Az utolsó 5 percben 2 gyerek már nem bírt magával egész órán, ezért mondta nekik:
-"Tudjátok mit?Vegyetek elő egy lapot. Hány percünk van még?"
-Még van 5 percünk tanárnő!
-NE is vegyetek elő lapot,gyertek ide ki felelni *olyan fej mintha a mai fiatal mutatná a fejével,hogy ez fasza* ez legalább gyorsabb is lesz."
Az osztály röhög egész végig de nem a 2 szerencsétlenen hanem a tanárnőn.
"Ez egyébként nem annyira vicces.. Legalább is nekem meg nektek az,de nekik nem"
Kérdez pár dolgot semmit nem tudnak kicsöngetnek.
"Van egy rossz hírem: kaptatok egy jegyet a viszont látásra"
Ezen felül a füzetüket is leellenőrizte lebuktak,hogy matek füzetbe írtak kb mindent :DDD A buszon átadtam 2 csaj csoportnak is a helyemet mert fasz oszttársak nem jöttek utánnam hátra,hanem letelepedtek elöl. Csajok elöl akarnak leülni megszólal egyik:
-Elől van még hely...
A béla leteszi a picsáját.
-Hagyjuk most már nincs.
Itt is beszartam a röhögéstől az a hanglejtés...
Nah mindegy elég érdekes nap volt mégtöbb ilyen kéne :D
Egyébként meg:
a tanárt vhogy így képzeljétek el fehér köppenyben kicsit ducisabb és ráncosabb fejjel és női arccal egy kiflivel a szájában XD A kocsi pont jól paszol most a bloghoz,hiszen ő száguldozna.. Nap mint nap így érkezik be az iskolába :DD És a diákokat így végzi ki asszociálva.

Szólj hozzá