2010. aug 13.

Döntős vagyok!

írta: Norva
Döntős vagyok!

Hivatalos nTrace által rendezett honfoglaló bajnokságban bejutottam a DÖNTŐBE. Hurrá. Ma ismét megyünk le a pályára alkotni,beszervezzük valakinek azt a Szandi nevű csajt. :P
A bajnokságról a képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/100813/Bajnoks_g_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100813/Bajnoks_g_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mai nap folyamán 4 óra tájékán lementem pályára Marcival, Dani már ott várt minket. Kihívtuk a másik Danit, felköszöntöttük. Mivel az Sz.Gergőnek behúzták a labdáját, mert az a fasz otthagyta, nem volt labdánk, így a Kristóf Ádáméktól szereztünk egy JÓSZAR labdát. De arra elég volt amire kellett. Aztán felidegesített így kicsit megdöngettem a gyereket. Mindenkinek ugatott már és teli volt a faszunk, Daniéknak már mondtam, hogy még valamikor megfogom ütni. Elmentünk B.Dani Airsoftjáért, hogy autókat és motorosokat lövöldözzünk vele. Mókás volt. Egyszer csak kiszállt az egyik kocsiból az emberke(őt 2x sorozta meg a Marci), mert előtte a parkból lövöldöztük őket, addig nem is volt gond csak szétszedtek a szúnyogok. Lementünk három felé váltunk, Marci sorozott Máté meg Én fennt álltunk a két Dani meg lennt volt.(AZ utca felső és alsó részében). Csávó kiszáll: Mondjátok meg haverotoknak, hogy álljon le.
Erre Máté: Őőő Nem tudjuk miről beszél uram.(Közben macskázunk).
Jól tudjátok ti azt.
Aztán elmentünk, találtam egy pendriveot.. Fasza volt. Aztán mikor besötétedett, lekaptam egy porcelán lámpát. Harmadik lövésre csak sikerült. Vicces volt,majd futás és mindenki haza. Haverom perceken belül itt lesz, mert itt alszik.
Na pacsi.

Szólj hozzá