2010. júl 18.

Érdekes álom...Álmok?

írta: Norva
Érdekes álom...Álmok?

Először is leírnám mit csináltam tegnap: Szokásos módon elmentem edzeni, leültem gép elé, beszélgettem illetve az új mixemen dolgoztam, majd lementem anyámmal a medencébe. Fél óra után(szokásos 1 óra helyett)segítettem neki húst sütni kinnt az udvaron, majd megint medence. Meguntam feljöttem gépezni és beszélgettem. Lenyomtam pár fekvőtámaszt, honfoglalóztam, sakkoztam is. Szóval minden ami elnyomja az unalmat. 2 hét után kipróbáltam magam szudokuban. Hát szó szó... Na lényegtelen. Olyan meleg volt,hogy apám nem tudott aludni,tehát kinnt aludt az udvaron. xDD Az lett vna a legviccesebb,hogy még akkor is aludt volna amikor elkezdett reggel szakadni az eső,jég mittudjam én mi. Mivel ma is ment dolgozni,ezért nem aludt 5 nél tovább. Szóval vissza az előző naphoz még: Beszélgettem kedvesemmel, a barátnőjével(akivel most már jóban vagyunk úgy valamelyest szerencsére..) majd a barátnőm írt,hogy találkozzunk hétfőn is. Megörültem a fejemnek ^^

Az álom:
Na készüljetek fel mert ez egy igen nemtom milyen álom volt.
Valahogy úgy kezdődött,hogy iskolában voltunk és hülyéskedtünk. Az időjárás olyan napsütötte borús felhős lehetett. Béláékkal jöttünk ki az iskolából és indultunk a helyi járatos buszhoz.. Igen ám csak nekem nem volt bérletem és ameddig nem fizettem ki a Bélának a "járulékot" addig nem adta oda. Szóval felblicceltem volna a buszra, de a sofőr(egy idős nő) elkezdte kérni a telefonomat stb. Én meg mondtam hogy takarjon be téged földdel a sírásó meghogy mi a fasz köze van az én dolgaimhoz és kb végig blicceltem az egész buszt, leszámítva azt is,hogy a vén patkánnyal verekedni kezdtünk. Érdekes volt,mert egy fillérem nem volt 100 ft-on kívül és akkor gondolkoztam,hogy hogy jutottam el akkor én az iskolába..Minden esetre végig verekedtük a buszt,majd elfutottam és 14:09 perckor(vonat indulása előtt) jutott eszembe,hogy itt jegyet kell venni..Kérnék Béláéktól pénzt,egy 85 ft ot,és pont megcsapott a szerencse "szaga" és találtam a földön egy 100 ft-ost.. Várjatok most jön a legviccesebb..Kérném a jegyet és mondom siessen mert elmegy a vonatom. Fizetek neki 185 ft ot erre visszaad egy EZREST JEGY NÉLKÜL..Futok ki a vonathoz,a vonat épp indulna el de lefékez.. Felszállunk gyors, Béláék az első vagonba én viszont még mindíg jegy nélkül átrohantam a másodikba. Elkezdek ott beszélgetni mindenkivel tök jókat nevetünk,ráültem egy hölgy táskájára, jönnek a KA-LA-U-ZOK KIEMELNÉM KALAUZOK.. És nem 1-2.. Hanem ilyen csoportosan vagy 12-13 xDDD Nézelődnek,köszöngetnek,rólam el is feledkeztek jött az egyik és odaadom neki az ezrest és mondom neki: Egy diákjegyet Jászfaluig.. A csávó bement az első osztályra és a jegyemet meg se kaptam,de a pénzemet se. Mivel valószínüleg pont ekkor keltem fel. EKKORA hülyeséget RÉG ÁLMODTAM..A szerencse kb 2x is megtalált, összevertem egy busz sofőrt, kapok egy ezrest a jegypénztártól,találok 100 ft-ot, NEM késem le a vonatot és még a kalauzok se kérték tőlem a jegyet XDD Lehet kéne egyet lottózni..
Na ennyi volt mára szerintem ma nem fogok különösebb dolgot csinálni ebben a szar időben.

Szólj hozzá