2010. jún 20.

Egy új élet..

írta: Norva
Egy új élet..

Ezen a napon ez már a második bejegyzés. Ez kicsit másabb téma mint egy szokásos történet,mende monda kalandocska. Pár napja már fontolgattam, gondolkoztam rajta, hogy kicsit változnom kéne. Habár nem is a környezetem miatt, hanem valahogy úgy érzem így lenne testileg, agyilag és lelkileg is a legjobb,legbölcsebb számomra is, és másoknak is. Kicsit túl sok stressz hatás ért mostanában, ez egyre csak gyűlik és ronjta a morálját az embernek illetve ez kihat az agyra is.. A negatív gondolkodás kihat az agyra a lélekre stb szóval gondolom van aki tudja miről beszélek. Kicsit vissza kell fogni a pofalesőből is, mert néha túl tágasra nyílik és csak a puhányoknak jár a szája. A megjelenésen és a modoron is egy kicsit csikarni kell több okból is. Először is néha az ember már unja, ha a hülyénél kicsit hülyébbnek könyvelik el. Az egy dolog,hogy bevállalós az ember és szereti a hülyéskedést,meg csinál kicsit durvább dolgokat, de nem kell mindent KOMOLYAN venni...Ennek két ágazása van: Vagy én vagyok túl maximalista és merész, vagy te vagy puhány pöcs. Másodszor: Amilyen a test, olyan a lélek és mint mondtam új életet akarok kezdeni, tehát ehhez tiszta lélekre,fejre van szükség amit csak úgy ér el az ember, ha elfelejt olyan dolgokat, ami nyomja a szívét. Rövidre fogva a dolgot: Arról szól az egész, hogy megtisztulok és többször is átgondolok mindent mielőtt cselekszem illetve ez egy teszt is számomra,hogy képes vagyok-e rá.. egyrészt. Másrészt pedig: Más időbeosztás, más gondolkodásmód, nincs negatívum csak pozitívum.. Tehát megtanulok pozitívabb életet élni. Így röviden ennyi. EZ többé kevésbé kihat majd a környezetemre is és lehet észlelhető lesz.

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.