2010. jún 14.

iDoserkedés II.

írta: Norva
iDoserkedés II.

Egy vasárnapi nap. Nem is tudom,hogy írjam le. Reggel 6 kor jöttem haza Ice Beachról, ahol egyedül voltam természetesen. Mert úgy kibasztak velem ahogy csak kell. Úgy volt,hogy Pestre megyünk bulizgatni, de nem kaptam válaszreakciókat, nem volt pontosan lefixálva minden. Egyik csaj belázasodott, a másik az meg Fesztergomra ment, a többitől nem kaptam semmi reagálást, hogy most mi van. Pedig próbáltam hívni telefonon is.. Vártam, hogy lépjen fel MSN re.. Végül úgy határoztam, inkább elmegyek Beachre egyedül.(Igazából ott volt az unokanővérem is de nem futottunk össze). Nem para mert így is megismertem vagy 8 új arcot, literszámra hívtak meg piálni tehát pénzt se nagyon kellett költenem. Tehát a vasárnapom: Úgy nézett ki,hogy aludtam kb 11 ig. Felkeltem és leültem kockulni. Tudjátok abban van az erő :D Leültem MSN ezni meg minden lófasz, apám 3 kor anyámért megy mert Vasárnap jött haza Erdélyből. Én addig fejlesztgetem a C-walkot. Hazajönnek puszi puszi pacsi pacsi, megkaptam az ajándékokat majd bedőltem aludni. Fél 7 kor 2 barátom feljött hozzám, hogy kihívjon - Tiszta kómás fejjel ugyan,de valahogy megtaláltam a térd gatyámat, a pólómat stb. Elmentünk "cigánymeggyet enni" (kiderült,hogy amit én cseresznyének hittem először az cigánymeggy).
Eltelt vagy 2 óra aztán Danival megbeszéltük, hogy lennt alszom nála. Úgy is tud anyám még igazolni 1 napot, hát lementem neki szólni azt gatya. Mehettünk is. Amikor leértünk hozzájuk kicsit MSN eztünk meg megnéztük a fontos dolgokat. Majd ezt követően jött az iDoser. Ő kezdte a menetet. Mondta, hogy ő olyan vagány, hogy betolja a Lucid Dreamet, addig én ott elsakkozgattam meg MSN eztem. A hülyegyereknek rémálmai voltak ráadásul az a lényege a dolognak,hogy irányítani kell tudnia az álmokat. Baszhatta mert ellenkezőleg jött ki a dolog. Aztán jöttem én egy kis Genesissel. Az egyfajta "ősrobbanáshoz" hasonló érzést kelt benned. Tök furcsa volt egy pillanat erejéig azt hittem, hogy másik dimenzióba kerültem mert amikor kinyitottam a szemem mindenhol sötétség és a Danit se találtam sehol. Aztán megnéztem a számítógépen az órát, valósnak tűnt felsóhajtottam azt örültem a búrámnak. Aztán betoltam volna egy Andrenochrome-ot (egyfajta félelmi hallucináció majd mindjárt részletesen) erre ez a buzi amikor 26% nál jár a dolog, nem berak valami üvöltős metált? Szívbajt hozta rám. Mondtam neki akkor oké betolok még 1x egy dózist mondjuk az Abszintet.( Talán ez a kettő hozta meg eddigi legkomolyabb hatását vagy nemtom). Dani elmondása szerint az Abszinttől össze vissza remegtem,már azon gondolkozott,hogy kihozzon-e az állapotomból.:D(mert nem voltam magamnál,alfában voltam) Aztán úgy 60% nál elkezdtem a sötétségben hallucinálni, Olyan volt mint egy álom,de mégsem álom volt mert tudtam hogy ott vagyok ahol lennem kell. Hernyók jöttek felém de kb 100x akkorák voltak mint az eredeti. NEM mozdultak meg a helyükről szimplán csak felém mozogtak. ÉS lehajítottam a fülest a fejemről. Bedőltem kicsit szunyálni a földre, aztán arra ébredek fel, hogy bebasztam a könyökömet az ágyba. Dani elmondása szerint akkor is remegtem és azért basztam be a könyökömet. Hát azt álmodtam, hogy nemcsak kukacok hanem fák is jönnek felém. És ezek már mozgóképesek voltak. És össze vissza szédelegtem nem tudtam hogy mi a fasz van. És most jön a legkomolyabb. Bealszom fél órára, felkelek(vagy is kinyitom a szemem) akarok szólni a Daninak,hogy mi van... És sztem Andrenochrome hatás alá kerültem. NEM TUDTAM KINYITNI A számat, nem tudtam megmozdulni a földről olyan volt mintha a gravitáció odavonzott volna. Egyszerűen nem tudtam megszólalni XDDDDD Csak akkor, amikor egy hirtelen "impulzus" hatására magamhoz tértem. Ez úgy nézett ki,hogy erőfeszítést kellett belevinnem abba,hogy mozogjak. De aztán megint visszatért ugyanaz az állapot. Kb 3x kellett ezt megcsinálnom, hogy ne legyen probléma. Majd végleg benyomtam a szunyát.

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.