2010. máj 30.

2 napos mogyoróhegyi osztálykirándulás( NAGYON BETEG!!)

írta: Norva
2 napos mogyoróhegyi osztálykirándulás( NAGYON BETEG!!)

Reggel volt. Fél 7. Felkeltem megmostam mindenemet felkészültem,hogy ez a 2 nap nagyon nagy lesz. Futással kezdtem a reggelemet,mert késésben voltam. Majd miután beértem Egomba,az 1es helyijáratra ültem fel azzal a tudattal,hogy én majd azzal közelebb kerülök a buszvéghez és mindenki heppi lesz. Hát baszhattam, mert tett egy kerülő utat a busz. Gyalogolhattam vissza a buszvégre. Megláttam 2 buszt mindkettő Visegrádi volt. Egyik full üres odamentem abban a tudatban,hogy biztos ez a miénk hisz annyira tisztelnek minket,hogy egy üres buszt kínálnak fel nekünk. Kiderült, hogy a másik buszra már rég felszállt mindenki csak én voltam késésben. Odafele út elővettem a kockámat,mert unatkoztam. Vagy 6 an leszólítottak,hogy milyen vagány gyerek vagyok, hogy kitudom rakni. Közben beszélgettek róla,hogy milyen ügyes vagyok meg milyen nehéz ez és hogy milyen gyorsan csinálom. Ezvan sprite. Leszálltunk a buszról és elkezdtünk gyalogolni Mogyoróhegy felé. Csak egy oszttársam és én ismertük az utakat, így tudtuk melyik út a legrövidebb. Ennek hátránya is volt: Rövid volt, de dombos szar. Megmásztunk hegyet völgyet mindent. 10 óra környékén oda is értünk. Meglepetésünkre nem volt még szabad,tiszta szoba, így várnunk kellett vele kb d.u 2 óráig. 3 részleg volt, 12 ágyasak voltak a szobák az alsó szinten volt két db 2 ágyas szoba a felső szinten meg 1 db 4 ágyas és két db 2 ágyas szoba. Volt egy csaj részleg ez volt a 8 as faház, fiú részleg a 9 es faház, vegyes részleg 10 es faház. A fiúkkal volt az osztályfőnökünk, a kísérőtanárnő pedig a vegyes szobában volt, ott ahol mi voltunk. Az alsó részleg volt a tanároké a 9 es és a 10 es szobában is a felső pedig a gyerekeké.
Gondolhatjátok milyen csajok jöttek a vegyes részlegbe. A 3 as suta trió, akik kicsaptak minket fiúkat a 4 ágyas szobából. Nembaj mindegy. a Tanárok nagyon jófejek voltak és elnézőek velünk szembe, ők is röhögtek a hülyeségeken ugyanúgy, mint egy normális ember. :D Tulajdonképpen olyan volt, mintha nem is lettek vna tanárok. A beköltözés részről ennyit. Ebédet mi főztünk magunknak, paprikás krumplit. Ehhez is van egy kis sztori. Lényegében annyi,hogy lepakoltuk a krumplit meg mindent és véletlenül egy másik csaj elpakolta a krumplit. Az ofő kereste a zsák krumplit de nem találta. Később a csaj felszólalt,hogy "ugye nem tettük el ugye nem?" azt kiderült, hogy de.. Szerencsére még nem ment senki se sehová jött a szokásos EPIC FAIL szöveg. A paprikás krumpliról: A krumplit alig pucolták meg, szeletelve se igazán volt, sótlan is volt és kb nem is paprikás krumpli volt, hanem vmi krumplileves. Annyi krumpli volt, hogy szinte azt hittük, hogy kilójára teremnek. Megettünk 1 et és lett kettő helyette kb. Nem baj. Menjünk tovább. Leültünk szamuRAJ Csabival és a csajokkal unozni. Ott aztán volt minden, csak játék nem :DDD Egész végig röhögtem kb azon, hogy egy kurva lapot nem lehetett normálisan letenni, anélkül, hogy valaki ne fűzött vna hozzá valamit és jött a vita. Később elkezdett esni az eső. Kimentünk a szakadó esőbe focizni. Olyanokat zúgtunk, hogy az hihetetlen. Közbe szerenádoztam a 8 as szoba előtt. Majd ezután Csakoggal(gerivel) kitaláltuk ,hogy mi lenne ha csúszkálnánk a füvön először lábbal majd hason. Olyan jókat hasaltam, hogy azt nézni is jó volt. Tanár is röhögött rajta. Ezután átöltöztem, mert tiszta gedva és víz voltam csakoggal együtt. Bementem pókerezni a fiúkhoz. Gerivel úgy elpicsáztuk őket ahogy csak kellett. Kb a semmiből szedtünk össze egy rakás pénzt :DDD Sok amatőr meglát egy ászt meg egy jumbót máris feltesz 300-zal több pénzt. Lámák.:D Pókerezés után meglátogattam a lányokat. Volt ott is hangulat az egyik szobában kb meghalnak a röhögéstől a másikban meg unoznak. Unoztam is meg röhögtem is. Hogy is folytassam? Talán úgy,hogy hogy is kezdődött el minden fél 7 után? Hát jó. Úgy nagyjából 6 óra fele volt ez az unozás,röhögcsélés a lányok szobájában. Ezután a tanár úr kihívott sakkozni ahogy megbeszéltük. Első meccs alig volt 5-10 perces benéztem egy lépést megadta a mattot. A második meccs az csak este 8 ig tartott vagy is több mint 1 órás volt. Ezalatt az idő alatt Gergőék elmentek fát gyűjteni, csakhogy az erdész bácsi észre vette őket. Ők meg bevoltak szarva és ott kempeltek és bújkáltak az erdész elől. Amikor ezt mesélték és ahogyan mesélték kb beszartam a röhögéstől szintén mint ahogy szoktam. A végén már untam a sakkot így hát az előnyből lett egy kisebb-nagyobb hátrány és így 2-0 ra kaptam ki. 8 órakor kimentünk szalonnát sütni. De előtte még kipróbáltuk Áron hangfalait és azt, hogy mi van akkor ha felveszünk valami hülyeséget a telefonjára és azt játszuk le. Hát kipróbáltuk az egész emelet zengett ezektől(ezekről majd később bővebben). Közbe énekelgettem pl :Paraszt vagyok,tanyán lakook és ezek rokonait. A szalonnám ínycsiklandóan finom lett. Jó szenesre égett olyat még senki sem evett. És amiket mások sütöttek? Pl Áronnak az a fél méteres fullfekete kolbásza odabaszott. Vagy Gerinek a bányász szalonnája a bányász kiflikkel együtt.. :DDD Természetesen a fákat megkaptuk ebből adódóan mert ugyebár eső miatt szarrá ázott az, ami volt ígyhát nem volt mivel begyújtani, de hoztak talicskában fát a geriék. Majd a talicskát vissza is vittük. Illetve én utas voltam. Nagy lejtőn leszántva én kissé beszarva az ugratótól, de leértünk:DD. Szerencsém volt, hogy ez a pöcs nem borított ki. Geriékkel elmentünk hátra, és találtunk egy lapulevelet. Azok azt mondták, hogy én hang vagyok megcsinálni azt, hogy alsógatyáig vetkőzök és lapulevelet teszek oda... Megcsináltam. Bementem, levettem a gatyát, lapulevél fel. Megyek le a lépcsőn, Áron beszarik behugyozik a röhögéstől, hogy hogy lehetek ennyire ARC. Kimentem és körbefutottam a táborban. Tanároknak is mutatkoztam azok is csak röhögtek,majd megcéloztam a csajok szobáját. Azokat kb lesokkoltam azok is csak röhögtek. Visszarohantam átöltözni.Ezután elmentünk a játszóterekre. A második játszótéren eltűnt 3 emberke. Úgy volt, hogy ők elbújnak. Hát mi meg azt hittük később, hogy ezek már nem jönnek elő. Közben költöttem egy versecskét és énekelgettem: Engem senki se szeret máár, én vagyok a Napkiráály, én vagyok a nagy Kajla, aki a SEGGEDET VAKARJAA. Oh yeah. És akkor ezeket kibővítettem még további idétlen versszakokkal. Ezt énekelgetve keresgéltük a többieket, majd elindultunk vissza a táborba és közbe jöttek a feltételezéseim, hogy a Sikoly elvitte őket vagy Jigsaw áldozatai lettek. Később kiderült, hogy ők is visszatértek a táborba. Épp indultunk volna vissza a játszótérre, hogy majd megkeressük őket, mert úgy voltunk vele először ugyebár, hogy ők már visszamentek, de amikor nem találtuk meg őket, visszaindultunk. Visszaindulásunk előtt 2 perccel megjelentek a Norbiék a táborban, majd még 1x elmmentünk a játszóra a csajokkal. Úgy féltek szegénykék én voltam az ő kis védőjük meg Huán. :D Ezek mindd megtörténtek, színleltem a meditációt és úgy megijesztettem őket. Ők síri csendet akartak. Leültem így holt nyugodtan meditálni fél perces csend után felordítok. Mindenki felsikít. Jó kis poén volt. Ismét visszamentünk a táborba. Áron, Gergő, Ati és én felmentünk a szobánkba. Rákötöttük a telóra ismét a hangfalakat és lejátszottuk a hangfájlokat amiket felvettünk előzőleg( Idézem ezeket:
1.Én mondtam: Suták takarodjatok a BÜDÖS PICSÁBA.
2.Én mondtam: (hab)ZIK a SZÁÁM...(sikoltáás haverokkal)
3.Ákos: Takarodjatok a picsába).
Ezeket lejátszottuk akkor, amikor már a rajz tanárnő aludt. De nem 1x 2x.. Folyamatosan nyomkodta az az idióta a play gombot. És amikor hallottuk, hogy jön fel a tanár én már majd behugyoztam a röhögéstől ÉÉS elkapott az idegrángás amikor bejött a szobába. XDD Ő is röhögött rajta kb, hogy elég ha 1x lejátszuk és mindenki megérti. Oké a tanár lement és kihúztuk a hangfalakat a telefonból erre megszólal Áron zsebében: Takarodjatok a picsába. Hát mondom ilyen nem létezik ez a világ röhögőgörcsben akar megölni. Kimentünk kicsit levegőzni.Eközben Áronék filmet néztek, a Geri és én meg találtunk egy meztelen csigát. Kitaláltuk, hogy rákéne hajítani valaki fejére. Bementünk a filmnézőkhöz először nem akartak minket beengedni,de aztán vmennyire kinyitottuk az ajtót behajítottam a meztelen csigát mindenki hátra ugrott és így betudtunk jutni. Végül Áron fején kötött ki a csiga, majd beletettük Tomi acélbetétesébe. Gondolhatjátok :DDDD.Ezt követően kitaláltuk, hogy megmásszuk azt a jurta alakú valamit. Gergő rámászott erre az elkezdett lezúgni. Letört a jurtának egy része de ez ilyen magas építmény szerű vmi volt, csak nem bírta el a Gergőt. Úgy 45 fokkal lejebb került az épület eleje. Ezután elmentünk sunákat lesni. Előkészítettük, hogy az ablak nyitva legyen és a függőny kicsit legyen alrébb húzva a kelleténél. Így mi majd tudunk kukkolni. Várjuk a klienseket közbe egy hatótávolságon belülre ültünk. Szembe a fürdőszoba ablakától nem messze volt egy kis emelkedő ott pedig padok. Leültünk oda és vártunk. Hirtelen fények gyúltak ki. Mindenki odafut és leskelődne. De Mrs. Iron Maiden( alias Dóri) észrevette ezt és behzúta a függönyt és betolta az ablakot. De velünk nem baszhat ki. Gergő bement a szobába és kinyitotta az ablakot ismét. Zuhanyzókat ugyan már nem láttunk, de WC zőket jah. Egyszer már majdnem összejött erre az az idióta Áron szórakozik a spriteos üvegével és megvilágítja, hogy ez milyen vagány. Fél liter pia van még benne és ez az idióta elejti. Rögtön észrevették, hogy van kinnt vki szóval ez ismét kudarcba fulladt. Ez kb olyan 1-2 órás program volt ott dekkoltunk kinnt kb hajnali 1 ig. Ezt követően én kitaláltam, hogy ideje besurranni a lányok alsó részlegében szobájába, hogy mi ott fogunk aludni. Először senki se akart jönni, de a véletlen meghozta gyümölcsét. Én elindultam és jöttek utánnam páran. Bementünk. Összecseréltük a cipőket és ezt követően hirtelen vki elindult lefele. Nem volt más lehetőségük, bekellett bújniuk velem a 2 ágyas szobába,Áron, Huan, Krisztián és én. Krisztián elég hangosan csapta be az ajtót, ezért minden lány felfigyelt erre, hogy mit csinál ez a sok hülye. Egész végig ott ültünk kussban. 20 perc ülés után egyik csaj benyit a szobába. Benézett és NEM LÁTOTT MEG MINKET VISSZACSUKTA AZ AJTÓT. Hát én ezt már nem bírtam ki kibaszott nagy sikítás és röhögés és nyerítés nélkül. Ekkorát a BÜDÖS ÉLETBEN nem röhögtem és nyerítettem még. Az a FEJ amit akkor láttunk az, ahogy benyitott és körülnézett az örökké megmarad bennünk. Majd rögtön, hogy ne bukjunk le(már lebuktunk,csakhogy ne találjanak meg) gyors elpucoltunk onnan úgy,hogy kinyitottuk az ablakot és kipattantunk, Áron majdnem eltaknyolt. Futás közben is visítottunk a röhögéstől. Később odajött 2-3 csajszi beszélgettünk, de nem mondtuk el nekik, hogy hogyan is kerültünk be oda.(tulajdonképpen ez is úgy volt, hogy kinyitjuk a fürdőszoba ablakát stb stb) Beszélgetés közben a 8. as szobában már néhányan pihiztek. Kinyitották az ablakot és kikukucskáltak. Tomi is ott volt. Kidugta a fejét az ablakon.. AZ IS EGY ÉLETRE SZÓLÓ ARCKÉP MARAD SZÁMOMRA. Úgy nézett ki, mint egy ártatlan mangalica azzal a fejjel. Minden szoba lakóját kicsalogattuk kb egy kis beszélgetésre. Valaki életre keltette a tüzet, valakik kiültek és beszélgettek, valakik hülyeségeket csináltak. De néhány embert hiányoltam. Mondom megnézem a szobánkat. Felmentünk és ott "partiztak" vagy 6 an. Beültünk és beszélgettünk közben énis zabáltam a ropijaimat satöbbi. Röhögtünk meg minden, de már kómás voltam kicsit. Megkellett volna még csinálnom 2 dolgot. Ezeket inkább nem fejteném ki mert nagyon durva lett volna. a Lényege, hogy egy szobában mindenkinek aludnia kellett volna ahhoz, hogy ezt megvalósítsam. Mindegy. Ákosnak egy nagy kemény gyereknek MANÓS SAPKÁJA VOLT. Ezt mondta nekünk Tomi,miután őis bejött a szobánkba kicsit partizni. Hát megint megfulladtam a röhögéstől. Megszólal Tomi: Ő az Ákos manó. Én meg úgy gondoltam, hogy úgy érti, hogy olyan sapkája van, amin ilyen Mákos manók vannak mindenhol. Gergővel csak röhögtünk és röhögtünk ismételgetve: "Manós sapka *HÁHÁHÁÁ*, MÁKOS MANÓÓ BAZDMEG *HÁHÁHÁH*" és ezt így alvás közben viselte magán. Kicsit már unatkoztunk és én bedobtam a szunyát de tök véletlenül. Később arra ébredek fel, hogy Áron nyerít és fényképezi, hogy én hogy alszom milyen pózban van a kezem.. Hát én álmomban is a piros pulcsimat kerestem kb. Felkeltenek és mondom: hol a pulcsim. Felakarnak kelteni, de kb 5 mp volt és visszaaludtam. Nem akartam, de sikerült. Voltak, akik ilyen fél 6 ig voltak fennt és aludtak 2-3 órát. Én ehhez képest aludtam 5 órát. :DD Reggel már csak beszélgettünk és még mindíg kerestem a piros pulcsimat. Elmentünk bobozni. Elég mókás volt az is. Rajta voltunk a képen úgy,hogy FUCK OFFOT mutatunk a kamerába. Atomjó volt Gergő és én Fuck offolunk XDD, Visszaérve a táborba összecuccoltunk, majd VÉÉGRE MEGTALÁLTAM A PULCSIM. Elmentünk ebédelni a közeli étterembe. Elkezdett szakadni az a kurva eső szóval ottragadtunk. Elég humoros volt, hogy a tetőtér elkezdett ázni és azt vettük észre,hogy a kancsó vízbe csöpög valami.. XDD Megettük és ezután sakkoztam a tanár úrral ezúttal én voltam a jobb. Majd "elállt" az eső és elindultunk Visegrád felé a buszhoz.. Jaja elállt.. Egy ideig. Aztán úgy elkezdett szakadni, hogy a jég ütötte a fejünket. Egy emberkét véletlenül fel is löktem, miközben egy menedékhelyhez futottam oda, ami biztonságot nyújt fejemnek. Kiverem a kólát a kezéből, erre az osztálytársam kezébe adom vissza, azt hidvén, hogy az övé. Kiderült, hogy a nagy pacáké volt. Végre mikor már a buszon voltunk.. Ott is kellett valamit alkotni. Felültünk és a maradék zöldségeimet kajáltam meg. Bevállaltam, hogy egészbe megzabálom a paradicsomot és betömtem a búrámba. Áronék röhögtettek és visszaöklendeztem bele a zacskóba. Majd lenyeltem és ugyanez a másik paradicsommal és a paprikával is. Eléggé elvoltunk. Visszaértünk Egomba és mákomra ott állt a Budapesti busz. Nem kellett vonatot várni. Nagyon jó volt kéne még pár ilyen nap.
Ja és az időrendi sorrend valahol nem egyezik meg.:) Bocsi ^^

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.