2010. máj 25.

Nem írtam 3 napja.. Itt az Idő Medve Blogja! XD

írta: Norva
Nem írtam 3 napja.. Itt az Idő Medve Blogja! XD

Hát igen.. Itt az Idő Medve blogja egy szar bejegyzéssel több. Reggel azzal kezdődött a nap,hogy bocsánatot kértem egyik emberkétől meg tőlem is bocsánatot kértek,tudjátok ez az "öri hari" erre fele nem nagyon műxik bárhogy is próbálkozik vele az ember .XD Prezentációval kezdtük a napot. Ezt követte egy fergetegesen unalmas francia óra majd jött két film( a.k.a Holt költők társasága illetve a Tartüff. ) Utolsó óráról nincs mit mondanom, szokásos rajz óra feeling, alias hogyan kell végignyeríteni a rajz órákat HMCS módra. Suliban van egy 10. es csaj. Mindíg szemezik velem meg Huánnal. Faszkalap mondja menjek oda megkérdezni a nevét( na majd hnap talán XD), me neki is tetszik a csaj. Én meg ahelyett, hogy tettem is vna vmit csak néztem kis és ábrándoztam a tökfejemből. És most figyeljetek. Itt "hajnalok hajnalán" amikor már a húgom keltett fel fél 10 kor, hogy jöhetek géphez(tudjátok ez a "beülök az ágyba, tanulom a magyart és bealszok feeling") http://kuruc.info/r/22/59300/ EZT TALÁLTAM. Hát nem EPIC FAIL? XD Aranyosak a háttérben azok a macikák. Na de most lényegében nem ezekért írkálok, hanem mert EMCSIKE megkért rá,hogy tegyem be a blogba. Röviden róla:
-Emese a neve XD
-16 éves lesz 10 nappal később azután,miután én betöltöm a 16 ot(találd ki b+ mikor van az)
-Szép kék szemei vannak és szép hosszú haja.
-Kedves,nyílt csaj(nem belsőségekre gondolni), vele aztán mindenről lehet beszélni
-Nem lakik messze tőlem (na ez aztán kurvafontos információ XD)
-Belevaló csaj, bevállalós mint én,sokszor csúnyább dolgokra gondol a kelleténél

Nos mivel kérte írjak verset róla.. jó oké megírom:

MSN en lógok, vakarom a faszom
Ha belegondolsz, annyira nem unatkozom
De ha fellép ez a csaj, kit Emesének hívnak
Belevaló csaj vagy, téged ezért bírlak.

Napi szinten megy a duma
Soksok baki, nem nagy para
Bakikból lesznek csúnyaságok
Jól tudod,hogy mikre várok

Emese,kinek a szeme is jól áll
Ragyogó kék szeme, kék égen imponál
Orgiája felér a 220-szal
vagy legalább két ánusszal.

Nem lett hosszú,de nem is terveztem hosszúra. csak gondoltam ha már ennyire blogceleb akar lenni belefirkantom a blogomba ezt a pár sort. puszcsi ^^
Többieknek peace

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.