2010. máj 08.

Pénteki nap,durva nap :DD

írta: Norva
Pénteki nap,durva nap :DD

Iskolába indulván úgy gondoltam, hogy ez a nap is elfog térni kicsit a többitől: pót témazárót írok, érettségizők miatt egy másik teremben tartották az órát és nem maradhatott el a BIKICSUNÁÁJ CSUNÁÁJ VICSÁÁJOZÁS sem Gerivel.. Tudjátok ha googleba beírjátok,hogy Bikicsunáj, a google olyan aranyos, hogy 35 000 találatot ad már ki. ez ismét egy MEGASZAR emberke a megaSZAR ból. Na hát ez már mindenkinél szállóigévé vállt ..nálunk is :D Angol órán jót röhögtünk már megint. Olyan gyökér képek és animációk vannak abban a munkafüzetben meg a tankönyvben hogy az hihetetlen. Volt egy feladat, ahol megkellett állapítani kinek mi a baja..Természetesen ilyenek,hogy "Steve has got a red jeans" és stb.. először azt hittük hogy az Lány az a karakter mert teljesen úgy nézett ki..Kiderült persze hogy szarul van megcsinálva vagy a tankönyv szerkesztők olyan profik, hogy nem ismerik a két nemet. Na mindegy volt egy ilyen,hogy "He has a tootache" ilyen kis szakállas kopasz figura volt és úgy nézett ki,hogy a szakállát fogta. Én meg bevágtam: Hát fáj a szakálla XD Jót röhögött az angol csoportommal. A tanár is röhögött már könyörgött h hagyjam abba. Jó figura vagyok énis, nem?:D
Bejön az igazgató, hogy a teremből, ahol angoloztunk vigyük le az Aulába a párnás székeket. Megvolt ez is.
Matek órán is jót röhögtünk, főleg, hogy a tanár úr nem vette észre,hogy amikor magyarázott, a középső ujját mutatta de így függőleges állásban. Én meg belevertem a fejem a padba a röhögéstől ő meg azt hitte, hogy az abszolút értékes izén fogok röhögni. Hát nem.:D De aztán később lehet rájött, hogy azon kacarásztunk páran az első sorból. Egy biztos: a bikicsunáj se maradhatott el óra közben. "Bikicsunáj,csunáj,vicsááj, óó de bikicsunáj" XDD Megírtam a töri tz-t hát így kiborulni nem láttam még a tanárunkat, de egy biztos: Most már tudjuk ki a diktátor az iskolában. Egyik oszttársamnak nem volt se tankönyve se ellenőrzője satöbbi és ezt nem jelentette,a tanár később rájött persze, és jól lebaxta mondta hogy vigye ki az ellenőrzőjét is, mert pofázott miközben a tanár tartotta az előadását. :D Leküldte ellenőrzőért,hogy vegyen egyet a titkárságtól ő meg csak mondta, hogy de tanár úr..itt megszakadt és mondta a tanár: MENJÉÉL LEFELÉ!!!
De tanár úr nálam most nincs pé... MENJÉL MÁÁÁR!! MOZOGJ! Oszttársammal persze nem bírtuk ki röhögés nélkül, de muszáj volt...Nem akartuk, hogy mi is így járjunk :DD már kb a számat rágtam, hogy nehogy véletlenül elröhögjem magam.:D Pedig a tanárnak jókedve volt alapból. Hangulatosan tartotta az órát amíg én írtam a töri tz-t. Szóval iskolában úgy jó volt jót röhögtünk mint mindíg. Itthon arra jövök haza, hogy már cserélik az ablakot sül a jó kaja,van rizibizi mindenféle földi jó. Első dolgom: leülni a géphez és kicsit CSS-zni majd WoW-ozni. Barátnőmmel vége lett a kapcsolatunknak sajnos.(Álmom is megmagyarázta,de erről majd később írok a kövi bejegyzésben),de az exem aki most már nem valószínű, hogy az exem nagyon szeret engem..és sztem énis őt.Minden esetre éjjel 2 ig beszélgettünk aztán fél óra wowozás után lefeküdtem énis.:)

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.