2010. ápr 26.

Hétfői nap Cooper tesztel fűszerezve =)

írta: Norva
Hétfői nap Cooper tesztel fűszerezve =)

Reggel volt. Pontosítok reggel 6 óra,mikor felébredtem,kómás fejjel a tükörbe néztem és láttam egy csúnyaságot.Igen igen egy tükörképet.. Rögtön magamhoz tértem :D. Elindulva az iskolába gondolkoztam pár kérdésen,például,hogy: Milyen lesz a mai nap? Radovics bejön kémia tz-t írni?Mit csinálunk tesin? Megint beszól az infó tanárom?Néhány kérdésre természetes,sőt REÁLIS választ találtam.Kezdjük az első kérdéssel,rövid,tömör válasz:Igen,fasza volt a mai nap! Radovics nem jött be PÓT(érted,pót) témazárót írni,baszott rá,felhívtuk 7:58 kor az iskolából kómás hangon valaki megszólal.Hát igen EZ RADOVICS :D Lényeg a lényeg,először a tanár azt mondta,idézem pontosan:
"Radovics nélkül nem írunk dolgozatot"(már akinek még kell pót tz-t írnia) Úgy tűnik ő lett a középpont,a vezér aki nélkül semmi se valósítható meg. De mikor két leányzó felszólalt,hogy az Áron úgy se fogja megírni a tz-t mert szerdán töriből írunk,hétfőtől meg szerdáig érettségi szünet,úgy gondolta a tanárnő,hogy mégis csak megíratja azzal a maradék 4 emberrel. Írtunk előtte még egy kisdolgozatot azért,mert az osztály baszott viselkedni és kb az osztály zömének ilyen kétmondatosra sikeredett valami lett.Ketten felvállaltuk,hogy feltesszük ide a blogomba a dolgozatokat(hamarosan képek mellékelve). És természetesen a tanárnő elintézte annyival,hogy aki szeretné annak kijavítja a dolgozatát.Köszönjük tanárnő:) És köszönöm a megjegyzését is: Hát Varga te se voltál bőbeszédű.Igaz az egész lapot kb kipontoztam meg a kérdést írtam le válaszként kb de nembaj. Nézzük az informatika órát.Tök jól indul,késik a tanár. Mikor bejön ugyebár munkára int minket.Power Point a téma asszem nem kell bemutatnom mi az (lowok kedvéért: Prezentáció[én szerintem ajándék de egyébkén meg előadás] készítésére alkalmas program).Lényeg a lényeg: csináljuk tovább az érettségis feladatokat. "Tanár úr készen vagyok ezzel is"- hangzott el tőlem.
"Na mutasd!"- Mondja az egyébként jófej tanár úr. Megmutatom diavetítéssel.Erre ő:
"AZ a kép nem ott van ahol kell lennie,vak vagy?Vagy nincs érzéked? és ez a szövegdoboz sem a helyén van ennek itt kell lennie" és satöbbi kritizáció.Értitek: MINDEN EGYES KIBASZOTT NANOMÉTERBE BELEKÖTÖTT! AZ ÉN CSODÁLATOS PREZENTÁCIÓMBA amit alkottam. Kb eldurrant az agyam és egy csaj vagy is inkább csajok többsége még engem balfaszozott le,hogy biztos azért van mert balfasz vagyok és egyéb finomságok. Én meg eldurrantam agyilag és kitéptem néhány "szépirodalmi" oldalt a tankönyv hátuljából. Na mindegy nem lényeg.Matek órát nem részletezem jót röhögtem. Tesi...Na itt kezdődik el igazán a történet. "Osztály vigyázz! Führer jelent" szólt a tanár úr. "Führer" jelentett,természetesen amikor már nem a tesi teremben kellett várni hanem kikellett menni akkor már rosszul kezdődött...Tudtam én,hogy valami itt nem stim.. Hát persze,hogy nem.Kibaszott Coopert kellett futnunk(12 perces futás). Senki se számított rá,csak úgy menjünk ki futni.Hát én az izomgyerek,az igazi vizibuzi lazán lefut mindent.Gondoltam én.20 méterrel rosszabbat futottam,mint előző félévben de még így is a második legjobb idő az enyém.Természetesen a csajok ürüggyel nézték,hogy a szekszi csávók hogy futnak. Gondoltam leveszem a pólóm mert már alig bírom szusszal :D a 12 perc végén majdhogynem összeestem alig ettem aznap valamit és a piáról nem is beszélve.Persze mentünk utánna focizni,meg kosarazni valaki(Tomi!!!)csak baszta a rezet a kapuban és ott ült mint egy ártatlan mangalica akinek se híre se dolga nincs. Vonaton majdnem Pestig utaztam.. Cséven tértem magamhoz és az a kibaszott TESCO gazdaságos bemondó se akart működni.Gratulálok :) Ha nem térek magamhoz lehet,hogy most még pótdíjakat fizetném mert "Budapest nyugati pályaudvar,végállomás következik!Köszönjük,hogy a vasutat választották,viszontlátásra" hangzott VOLNA el mire magamhoz térek. Kicsit humoros lett volna,ott csövelek Pesten pénz nélkül az én kis Esztergomtól Jászfaluig érvényes bérletemmel.Teli a zsákom a MÁV-val is,hogy nem lehet mindent normálisan karban tartani. Kijelzőn 2029 október 26-a van tök zsír.Multkor még a szar is kijött a WC ből.Ennyit erről. Ezen kívül amint hazaértem csináltam a prezentációkat.(CSAK MOST CSAK NEKED SZURDI TANÁR ÚR) és még most is tanulom a törit. Képeket hamarosan mellékelek ahogy ígértem.Mára Norbi off

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.