2012. aug 20.

3 napos partiszezon, festés, meg minden egyéb.

írta: Norva
3 napos partiszezon, festés, meg minden egyéb.

Sziasztok!

 Nem sok idő telt el a legutolsó bejegyzésem óta, most újra van néhány sor, amit megtudnék osztani. 
Először is Kellemes Ünnepeket Mindenkinek, annak, aki olvassa és annak is, aki nem! :) Személy szerint én péntek óta már partizok, festek, és most így augusztus 20.ra kimerültem, szóval elég valószínű, hogy a tűzijátékot itthonról fogom megnézni, vagy csak kimegyek a Pilisre és onnan megnézem, egész jó a kilátás! :)

 Pénteken elmentem egyik haverom születésnapjára, ami részemről egy kisebb félreértés végett egy órás várakozásba fulladt, mert egy teljesen más helyen vártam mindenkit, mint ahol kellett volna, de lényeg, hogy a barátok jó fejek és kisebb szájhúzás után ugyan, de kijöttek elém. :D Felértünk a partihelységre, ahol felköszöntöttem a születésnapost, akin azért látszott, hogy valami bántja, de lényeg, hogy a buli jó volt, főleg azután a műbalhé után, amit egy 21 éves srác rendezett le két haverommal. Bár az eseményen nem voltam ott, a srácok elmesélték, hogy mi a szitu, röhögtünk egy nagyot, erre 10 perccel később visszajön a forma, hogy " na most már lenyugodott " és bocsánatot kér, haverkodik meg minden egyéb. Hát nem egy nagy veréb öcsém? Közben rengeteget táncoltunk a bulin az arcokkal, jól éreztük magunkat, majd az utolsó vonatpótlóval hazamentünk, bár az sem volt kizárt, hogy gyalogolunk. 

 Természetesen miért is lenne minden 100%-osan jó? Másnap korán reggel arra kelek, hogy "Mikor kel fel a Norbi?" Néhány óra alvás után azonban muszáj volt felkelnem, mert ki kellett festenem az egyik szobát. Ez nem is lett volna probléma, de azzal a festékkel, amit anyámék vettek, katasztrófa volt. Alapból sötétebb színre világosabbal festeni nagy bűn, hát ezzel duplán megszívtam. Lényeg, hogy a "profi festőmunka" után lenéztem a Mogyorósbányai nyárzáró fesztiválra. Osztálytársam szülei levittek Mogyorósbányára, mert az osztálytársak már letaláltak busszal, szóval én egy kicsivel később ugyan, de odaértem. Kicsit furcsa volt feszíteni egy BMW-ben, mindenki azt csekkolta, hogy: milyen kocsi és ki ül benne. :DDD Na mindegy. Szóval Mogyorósbányán összefutottam néhány osztálytársammal, akiket azért jó volt újra látni, toltuk a hülyeségeket, rengeteget nevettünk, megnéztünk néhány csajt, betoltunk 2 korsó sört, aztán jöttek a rövidek is, közben a pultnál az egyik idősebb faszi azt hitte, hogy a csaja vagyok és belemarkolt a seggembe, erre odatolja: bocs, azt hittem, hogy a csajom vagy. Eléggé lesokkolt a dolog, fél percig ott álltam nyitott szájjal, hogy ez most mi volt, fel sem tudtam dolgozni a történteket.. :D Közben a pultnál felfigyeltünk egy érdekes párbeszédre, íme:
-Dobj két sört,körtéset vagy citromosat vagy valamilyen ízesítésűt, lényeg, hogy dobozos legyen.
*felmutatja a csávó az alkoholmentes sört* Ez jó lesz?
-Dobd ki a picsába. Csak szigorúan alkoholosat iszunk.
Erre a faszi odaadja nekik a 2% alkoholtartalmú sört. Komolyan mondom az ilyeneken nagyon tudok nevetni. Az a 2% nagyjából semmi.

 Na de mindegy, éjfél körül Krisszel elgyalogoltunk Tokodaltáróig, összesen 8km volt. Érdekes volt, mert volt néhány fasszopó, akik 120km/h-val közlekedtek ráadásul ittas állapotban, nagyjából örülhetünk annak, hogy élünk. Amúgy is veszélyes az az útszakasz, de ráadásul úgy, hogy a csávókám középen megy és majdhogynem leszorít minket a füves részről is, ahol gyalogoltunk.. Ész fasz megáll az ilyenekkel, minek adnak ezeknek a kezébe jogosítványt?! Na mindegy, nagyjából másfél óra gyaloglás után visszaértünk. Amin nagyon nevettem, hogy a húgának interneten keresztül nagyon nagy volt az arca, direkt mondtam neki, hogy megyek hozzájuk, mert ott alszom, erre bejön a szobába és aranyosan odaköszön, hogy sziasztook. Legalább annyit odalökhetett volna, hogy te mit keresel itt, aludj a kutya mellett vagy bármi. Lényeg, hogy kialudni sem tudtuk magunkat annyira, mert másnap meg Krisz ment focizni, amire úgy gondoltam, hogy lenézek. Az egészben két dolog volt a szép: 1. Eldugott egy helyen volt a meccs. 2. Az odafele úton nem volt hely, szóval ülhettem a padlón. Komfort lvl 9000. :D Lényeg, hogy a srácok nyertek idegenben 2-0ra, ami lehetett volna 8 is, már rögtön az elején egy gól előnyre tehettek volna szert, de szezonnyitó meccs volt és senkinek sem ment annyira, főleg, hogy partiszezon volt. Nagyon jól eső érzés volt hazaérni este 3/4 8-ra és kialudni magam. Ma meg kifestettük a kisebbik szobát is, a mai nap meg innentől kezdve lazítás! :)

Ja és igen: Felvettem a búcsúdalomat a szerelmemnek. Az első 30 másodpercet kicsit elkapkodtam, de utána meg feloldódott a feszültség és ment, ahogy annak mennie kellett. :)

http://soundcloud.com/norva/b-cs-dal

Na még egyszer: Pihenésben vagy partizásban gazdag Ünnepeket kívánok! :) Sziasztok! 

Szólj hozzá

buli események