2010. aug 11.

Keresztelő,Foci minden egybevéve

írta: Norva
Keresztelő,Foci minden egybevéve

Nos kezdjük azzal a kis incidensel, hogy szombat délután 2-től kedd délután 1-ig nem volt internetem. Tehát kurvára untam a fejemet, főleg, hogy a barátnőm nagyon hiányzott. Minden esetre sms-sel megoldottuk a dolgokat valamelyest, na persze nem nyújtott akkora vigaszt egyikünknek sem. Vasárnap volt a kersztelő. Elmentem, jót mulattunk, már reggel 8ra ott voltunk a rokonoknál hogy letudjunk ülni,piálni pihenni stb. Megettem egy rakás süteményt. Megismerkedtem egy 12-13 éves csajjal, akin kicsit sem tűnt fel az, hogy teljesen rám volt állva...Elmentünk a templomba, közben a szertartás végét vártuk, ami 1 órás volt. Ezalatt például az egyik kis törpe a húgom seggét csapkodta apám és én már nem bírtuk röhögés nélkül. Az étteremben táncoltunk is, egyik felét elhülyéskedtem, apámmal megmutattuk mit tudunk a nagy ódelagzimulatós szuperkatona zenére művelni. Volt drámenbéjz és tektonik meg shuffle is benne. :DDD Ezalatt az étterem előtt volt egypár arc gyerek akikkel megismerkedtünk, behívtuk őket de nem jöttek. Jól kiszórakoztuk ott magunkat, majd 3-4 óra fele visszamentünk a szálláshelyre. Itt mi szépen a kisebbek a felnőtteket magukra hagyták és bementünk a szomszédos szobába, ahol elökörködtük az időt. Feltételes módban kijelenthetem, hogy minden kisköcsög rávolt állva a lábamra. Mindenki abba kapaszkodott. Később elmeséltem az iskolai történeteimet. Például hogyan bukjunk le A4 es méretű puskával? Vagy hogyan ússzunk meg egy matematika 1 est. Satöbbi. 9 óra táján hazaillantam és leültem volna a gép elé ÁM EZ IDŐ ALATT SEM VOLT NET. Hétfőn lementem focizni elhülyéskedtük az időt. Kedden is. És ma is. Ma persze beültünk jóga oktatásra is, meg volt osztálytársam bevolt baszva de durván. Durva volt. Úgy volt, hogy kitaláltunk megint néhány ökörséget pl büfögjük,szarjuk körbe az egészet, addig a többiek körbehugyozzák a termet, dobálnak be ezt-azt, hangoskodjunk stb. Meg közbejött az is, hogy Dani majd idegrohamot fog kapni és rángásokat csinál,de ez befulladt. Én elkezdtem csámcsogni egy kis füvet is közben. Majd inkább kifutottunk és balszerencsénkre beleléptünk a húgyba amit a többiek odatermeltek. Végig röhögtük az egészet. Hazafele menet összefutottam ismét Zsoltival, aki újra meg újra beszólogatott. Jól kiröhögtük, beszóltam neki majd elmentünk. És lám most itt ülök a gép előtt ezeket a sorokat leírván és lezárván. :D

Szólj hozzá