2010. máj 02.

Pár nap után ismét..

írta: Norva
Pár nap után ismét..

Elmúlt 2-3 napom unalmas volt, ezért nem írtam. Május elsején más volt a helyzet. Elmentünk sportnapra, húgom barátnője kijött, akiben(bár nem csak benne) csalódtam egy kicsit. Húgom barátnőinek nagy volt a pofája a húgommal szemben, úgy gondoltam kicsit leugatom őket és nagyon szarul kezdődött a napom, üvöltöztem mint egy vadbarom satöbbi, bár erre az előző napi események tettek rá, amit nem tudtam kiheverni. Elmentem futóversenyre, ahol első helyezést értem el. Jó nem?:) Végre egy jó hír a sok SZAR DOLOG UTÁN.:) Majd fociztunk egy jót, egy barátságosat meg egy éleset. Az éleset 8-0 ra nyertük, a barátságos meg kb úgy nézett ki,hogy 20 an 5 ellen. Izgalmas volt, de vicces. Kicsit elgondolkoztam a világ néhány dolgán, hogy hogy megvan fordítva ez a világ, mindíg azok vannak fölényben, akik nem "tiszták". Például én tisztelem a nőket és szeretem is őket, igaz kicsit néha zizi vagyok, de ettől még az "érzéseim" nem változnak. De nem kapok vissza belőle semmit.. SEMMIT.. Se egy vicces bók vagy akármi, nem.. inkább a bunkó paraszt módra készült "kopj le" "takarodj" satöbbi szlogenek. Kibaszottul jó... Vagy nem? Ugye ugye srácok.. Elgondolkozhattok ti is, aki pl kihasználja a nőket, hogy milyen jó dolga is van neki.. Mindenki rábukik pedig köbö semmit nem tesz, sőt dobja a barátnőjét is egy másik picsa miatt. Aki meg tiszteli őket, az mindíg "hoppon marad" és azzal visszaélnek a "csajok". Fájdalmas na mindegy, elhatároztam, hogy ezen fogok változtatni. Meguntam kész. . Lényeg a lényeg: Este elmentünk bulizni haverokkal.. JÓ SZAR VOLT KEVESEN VOLTUNK, de a DNB jó volt.:) CSalódtam a haverokban, akikben a legjobban megbíztam. Nem gondoltam vna ezt róluk, amit aznap csináltak. Nem annyira tetszett, de  mindegy ő dolguk nem szólok bele ettől még szeretem őket. Uncsi volt már a buli hajnali 2 kor elkezdtünk hazafele gyalogolni, 5 re haza is értünk. Norbi off

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.