2012. nov 25.

Helyzetjelentés az elmúlt pár napról.

írta: Norva
Helyzetjelentés az elmúlt pár napról.

 Helló everybody! :D
A cím magáért beszél, írok néhány sort az elmúlt időszakban történt dolgokról.. Ne is lacafacázzunk, induljon a nagyszabású UTAZÁS!!

 Szóval kezdjük ott, hogy nem volt egy hónapja, hogy megismertem egy csajszit. Mindenhogy megvoltam vele elégedve, egyet kivéve: hogy egy ribanc. Ez így utólag derült ki róla, miután a kapcsolatunk után a hátam mögött kavart egy másik faszival, és anélkül, hogy tudtam volna róla, összejött vele. Aztán persze egyik ismerőse rám írt, hogy mi a helyzet köztünk és hogy mesélne dolgokat, ha nem mondom neki vissza. Mondom persze, miért ne, nem fogok visszamondani semmit és hát nem szeretném ezeket a dolgokat a nyilvánosságra hozni, de a lényeg, hogy sikerült elérnie, hogy kiábránduljak belőle. Ezen felül nem kevesebb, mint fél órája még össze is kaptunk, szóval a lényeg a lényeg: kész kifújt! :)

 Kicsit kanyarodjunk el másfelé is, például a "négynapos hétvégére" és az egyik hétvégi bulimra. 
Mivel én érettségizni mentem angolból, ezért csütörtökön csak a szóbeli nyitóbeszédre kellett bemennem, pénteken itthon maradhattam felkészülni, de eredetileg úgy volt, hogy péntek 11:00-kor vizsgázom, de áttettek szombat 11:00-ra. Tehát nagyon "boldog" voltam. Minden esetre pénteken haverommal bementünk Dorogra szenet venni, hogy vízipipázzunk egy jót. Délelőtt 10:30-tól egészen fél 3ig mást sem csináltunk, csak beszélgettünk és vízipipáztunk, sétáltunk a faluban és minden jó volt. Ilyen egy jó barát.:D Aztán péntek este mentem bulizni. A buli megalapozása érdekében piáztunk és azt is elég rendesen.. Egy gáz volt ezzel: mire odaértünk a buli helyszínére, és sikerült bejutni, addigra már annyira odavoltam, hogy engem az egyik tanár kiszúrt és azt mondta, hogy ki kell mennem. Habár érdekes módon voltak nálam jóval ittasabb állapotú emberek, de csak engem szúrtak ki, ezért is tartottam jogtalannak és szemétségnek ezt az egészet. Minden esetre mivel nem engedtek be, ezért úgy gondoltam, hogy teszek egy kört Esztergom városában. Gyönyörű volt a "kilátás", mindent körbejártam. Idővel elindultam visszafele, aztán letelepedtem egy kerítés mellett, majd felálltam és visszamentem a buli helyszínére. Ott még vártam egy darabig, illetve beszélgettem ismerősökkel, akik szintén ott voltak, de beengedni továbbra sem engedtek be. Még az igazgató helyettessel is dumálgattam. Végül megvártam azt a személyt, akivel már egy nappal előtte lezsíroztuk, hogy majd hazavisznek, aztán hazajutottam.. 

 Másnap reggel nem volt túl sok kedvem felkelni, főleg, hogy hajnali 1kor még ébren voltam, de reggel 8kor muszáj volt felkelnem, mivel irány érettségizni.. Gyors tettem egy kis áttekintést a tételekre, majd bementem. Persze, hogy most kellett belázasodnom és úgy kinéznem, mint egy zombinak, mert hófehér voltam. Gondoltam majd a Dobóba való felsétálás közben jobb színbe kerülök. Nem így lett. Mire odaértem, hogy vizsgázni kell, még mindig nem voltam olyan jó állapotban, de megmostam az arcom, tükörbe néztem, lazítottam és vártam a soromra. Nem kellett sokat várnom, mert mikor felértem, már a tanár keresett, hogy készüljek fel, mert én vagyok a soron következő. Összeszedtem a gondolataimat, végiggondoltam az előző esti történéseket, közben összefutottam néhány tanárral, az igazgatóval, mindenki csak mosolygott. Aztán kijött az egyik tanár, és beinvitált a vizsgaterembe. Lazán kihúztam a Daily Routine tételt, de először annyit sem tudtam angolul mondani, hogy "18-cas tétel". Leblokkoltam, de aztán vettem egy mély levegőt és minden lazán ment. Akkor volt vicces a dolog, mikor a hétvégi programokról kellett beszélnem és arról, hogy szoktam partizni. Megemlítésre került az elmúlt esti buli is, majd mikor kijöttem a vizsgateremből és a vizsgáztató tanár is kijött, odajött hozzám és betolta: MAGA EGY HŐS!! Persze mindenki vigyorgott, még én is.  A tanároknak tetszett az előadásom, azonban nem kaptam meg azt a pontmennyiséget, ami ahhoz kellett volna, hogy megtartsam az ötös szintet. Végül 76%-osra sikerült az érettségim. 

 És hogy mit csináltam azután, miután 2x is megjártam Esztergomot az érettségi miatt? Pihentem és zenét hallgattam, úgy, ahogy azt most is teszem. Nincs kedvem semmihez a tétlenkedésen kívül. Esetleg találkoznék valakivel vagy sétálnék egyet vele, csak ehhez szükség van olyanra, aki szintén sétálna egyet...:)

 Mint megszokhattátok, mindig zárni szoktam a blogomat valami viccessel, íme néhány vicces link:
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf (Így kell táncolni..:)) )
http://z0r.de/2624 (Jobb adni, mint kapni! :DDD)
http://z0r.de/4661 (Kreativitás megvan.)
http://z0r.de/525 ( Ja hogy félreszívott..:) )
http://z0r.de/2542 (Pedomaci? Tényleg létezik?!)
http://z0r.de/2550 (Ezt a pénteki bulihoz kötném inkább..xD)
http://z0r.de/3735 (Kifogyhatatlan mennyiségű kávé??)
http://z0r.de/2601 (Az a röhögés erőt adott neki XDD)
http://z0r.de/2585 (Erre nekem volt egy asszociációm: tanár úr menekül a szovjet tankok elől! :)

Na talán ennyi elég lesz, még lehet, hogy sok is! Minden Kedves Olvasónak további szép napot és jó pihenést kívánok! :)

Szólj hozzá

buli események Suli